1403/02/07

برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ با لوازم انتخابی تیم ملی در انزلی/ میرزاهد: آماده یک میزبانی باشکوه هستیم

مسابقات پاورلیفتینگ با لوازم کشوری(انتخابی تیم ملی) از تاریخ ٩ لغایت ١۳ اسفند ماه ١٤٠١ در استان گیلان و شهر بندر انزلی برگزار می گردد.

سید حمیدرضا میرزاهد سرپرست هیات استان گیلان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام  اظهار داشت: مسابقات پاورلیفتینگ با لوازم کشوری(انتخابی تیم ملی) جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در هندوستان در تمامی رده های سنی، از تاریخ ٩ لغایت ١۳ اسفندماه ١٤٠١ در استان گیلان و شهر بندر انزلی برگزار می گردد.

وی افزود: ثبت نام نهایی کلیه نفرات تیمها با داشتن آیدی کارت که بعد از ثبت نام در سامانه فدراسیون صادر می شود، صورت می گیرد. دریافت آیدی کارت نیز در شب کنگره انجام خواهد شد و فقط نفراتی که در کنگره مسابقات توسط مربی یا سرپرست تیم معرفی شدند و کارت شرکت و تعهدنامه داشته باشند، حق شرکت در مسابقات را خواهند داشت. 

سرپرست هیات گیلان در پایان اظهار داشت: استان گیلان اکنون بعد از چندین سال بار دیگر میزبان مسابقات کشوری شده که ما این اتفاق را به فال نیک خواهیم گرفت. امیدوار هستم بتوانیم به خوبی پذیرای ورزشکاران و تیم های شرکت کننده باشیم و لحظات خوشی را برای آنها رقم بزنیم.

گفتنی است؛ بخشنامه مسابقات پاورلیفتینگ با لوازم کشوری(انتخابی تیم ملی) در فایل پیوست قابل مشاهده است.