1403/08/01

دیدار رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با رئیس دانشگاه کردستان/ تفاهم نامه همکاری به امضا رسید

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با رئیس دانشگاه کردستان دیدار کرد و تفاهم نامه همکاری بین طرفین امضا شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسوین بدنسازی و پرورش اندام در جریان سفر به استان کردستان با حامد قادرزاده رئیس دانشگاه کردستان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست نصیرزاده با اشاره به ظرفیت های ورزش دانشجویی جهت همکاری های مشترک با فدراسیون بدنسازی گفت: چند سالی است که فدراسیون جهانی بدنسازی کمیسیون دانشجویی را فعال کرده و بنده به عنوان رئیس این کمیسیون فعالیت دارم. همچنین در رشته پاورلیفتینگ هم ظرفیت های خوبی در این خصوص در فدراسیون جهانی وجود دارد. امیدوارم بتوانیم با همکاری دانشگاه کردستان خیلی از ظرفیت های دیده نشده را در این استان فعال کنیم و چه در بخش آموزش و چه در بخش مسابقات همکاری نزدیکی داشته باشیم.

همچنین قادرزاده نیز از همکاری های مشترک با فدراسیون و هیات بدنسازی استان کردستان استقبال کرد و در ادامه تفاهم نامه همکاری بین طرفین به امضا رسید.

در پایان این نشست رئیس فدراسیون بدنسازی از امکانات و زیرساخت های دانشگاه کردستان بازدید به عمل آورد.

گفتنی است؛ در این دیدار ملکی رئیس و نوید یزدانی دبیر هیات ورزش های دانشگاهی استان کردستان و حسن اصلانی رئیس هیات بدنسازی استان کردستان، پارسا معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه کردستان و بهروز عباسی دبیر کمیته مچ اندازی نیز حاضر بودند.