1403/05/06

جوایز قهرمانان ایرانی بازی های قدرتی دنیا در روسیه اهدا شد/ تقدیر و تشکر ورزشکاران از اعزام باکیفیت فدراسیون

با حضور جمعی از قهرمانان در فدراسیون، جوایز مدال آوران بازی های قدرتی دنیا در روسیه اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، طی نشستی با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی، رضا سلطانی نژاد رییس سازمان تیم های ملی، علی ابراهیمیان سرپرست تیم اعزامی و جمعی از قهرمانان، جوایز مدال آورانی که در جریان بازی های قدرتی دنیا در بخش حرفه ای جایزه کسب کردند، اهدا شد.

در این نشست رییس فدراسیون با اشاره به میزبانی کم نظیر روس ها در این مسابقات گفت: سطح رقابت ها نظر کمی و کیفی فوق العاده بود و ورزشکاران ما کار دشواری برای رسیدن به مدال های قهرمانی داشتند. خدا را شکر که مثل همیشه قهرمانان ما در رشته های مختلف موفق به کسب مدال های خوشرنگ شدند و امروز هم شما اینجا هستید تا جوایزی که از سوی مسئولان برگزاری مسابقات تدارک دیده شده بودید را دریافت کنید.

وی افزود: فدراسیون تا جایی که از دستش برمی آید به قهرمانان چه در بخش آماتور و چه حرفه ای کمک خواهد کرد. ما باید با برنامه ریزی مناسب قهرمانان را به رقابت های برون مرزی و تورنمنت های معتبر اعزام کنیم تا ورزشکاران از این اتفاق سود ببرند و بتوانند جوایز قابل توجهی که در نظر گرفته شده را برنده شوند.

در ادامه نیز قهرمانانی همچون رضا قیطاسی، یزدان رحمت آبادی، رضا بیرانوند، مهدی جابری و علیرضا خوانساری با تقدیر از اعزام باکیفیت فدراسیون، از زحمات رییس فدراسیون در جریان این اعزام تشکر کردند.

گفتنی است؛ ورزشکاران کشورمان در رشته های مختلف در مسابقات بین المللی روسیه در مجموع بیش از 15 هزار دلار جوایز نقدی دریافت کردند.