1403/02/15
در جلسه مدیر کل اداره ورزش و جوانان و ریاست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه مطرح شد:

درخواست میزبانی مسابقات بدنسازی انتخابی تیم ملی در تابستان به فدراسیون ارایه می شود

مهدی حاتمی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه با منوچهر حاتمی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه،صبح امروز مهدی حاتمی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه و امیرحسین نیری دبیر هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه به دیدار مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه رفتند تا برنامه های این هیئت را برای سال ۱۴۰۳ تشریح کنند.

در این دیدار مهدی حاتمی ضمن تجلیل از منوچهر حاتمی بابت حمایت های حداکثری از ورزش بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت:در سال جاری باتوجه به تقویم مسابقات فدراسیون سال خوب و پر مسابقه ای را در کشورمان داریم که استان کرمانشاه همچون سالهای گذشته پر قدرت در این رقابت ها ظاهر می شود.

مهدی حاتمی همچنین با توجه به اینکه استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۱ تجربه شیرینی از میزبانی رقابت های بدنسازی انتخابی تیم ملی داشت از منوچهر حاتمی درخواست کرد که شهر کرمانشاه بار دیگر با حمایت های مسئولین میزبانی این رقابت ها را کسب کند که با موافقت منوچهر حاتمی مقرر شد طی نامه ای رسمی به فدراسیون این درخواست مطرح شود.