1403/02/15

امیرحسین نیری:نخستین دوره کارورزی آنلاین کارآموزان مربی گری در استان کرمانشاه برگزار شد

دلیر کل هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه اظهار داشت:دوره کارورزی کارآموزان مربی گری درجه ۳ به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه، امیرحسین نیری دبیر کل هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه پیرامون برگزاری دوره کارورزی مربیان درجه ۳ اظهار داشت: با توجه به اینکه فدراسیون بدنسازی دوره کارورزی را برای اخذ مدرک کربی گری الزامی اعلام کرد پس از آنکه یک دوره مربی گری درجه ۳ در مرداد ماه سال کذشته برگزار شد برای اینکه کارآموزان بتوانند مدارک خود را اخذ کنند یک دوره کارورزی به صورت آنلاین برگزار شد.

وی افزود:دوره کارورزی با نظر فدراسیون دیگر به صورت آنلاین برگزار می شود تا کارآموزان هزینه کمتری انجام دهند و نیاز به حضور فیزیکی آن ها هم نباشد.

دبیر کل هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت:بیش از ۲۰۰ کارآموز در این دوره شرکت کردند که همگی با موفقیت پشت خود را گذراندند و مدارک آن ها از طریق پنل شخصی قابل دریافت است.

نیری خاطر نشان کرد:در سال جدید چندین دوره کربی گری درجه ۲ و درجه ۳ بدنسازی و فیتنس برای آقایان و بانوان برگزار می کنیم و همچنین چندین سمنیار هم برای دانش افزایی مربیان سابق برگزار می شود تا ورزش بدنسازی در کرمانشاه علاوه بر مدال آوری از نظر دانش و علم هم به روز شود.