1403/02/13

پورایراندوست: فدراسیون بدنسازی را موفق ترین فدراسیون سال می دانم/ شیرین ترین اتفاق 1402 قهرمانی با نام شهدا بود

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان غربی گفت: در سال 1403 با حمایت فدراسیون و اداره ورزش استان قصد داریم میزبان یک رویداد بزرگ و بین المللی در ارومیه باشیم.

کیومرث پورایراندوست در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ضمن تبریک سال نو و تسلیت به مناسبت شهادت حضرت امیرالمونین(ع) اظهار داشت: اگر بخواهم درباره عملکرد فدراسیون بدنسازی در سال 1402 واقع بینانه و از روی انصاف گفته باشم، باید بگویم در حال حاضر بهترین فدراسیون ایران است. از نظر آموزشی و فرهنگی هم می توانم بگویم فدراسیون بدنسازی در میان تمامی فدراسیون ها سرآمد بوده است. البته که در موضوعاتی همچون برگزاری مسابقات، اعزام های برون مرزی و ارتباطات بین المللی نیز اتفاقات قابل توجهی در سال 1402 رخ داد.

وی افزود: من فعالیت تمامی فدراسیون ها را رصد می کنم و باید به خاطر این حجم از فعالیت از رییس فدراسیون و تمامی دست اندرکاران تشکر کنم.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان غربی در رابطه با عملکرد این هیات در سال 1402 عنوان کرد: شیرین ترین اتفاق در سال 1402 برای هیات استان آذربایجان غربی کسب مدال مسابقات جهانی مچ اندازی توسط کارینا کرمی و حسین جعفری بود. البته در رشته های دیگر هم در رویدادهای بین المللی مدال های خوشرنگی توسط نمایندگان استان کسب شد که از جمله آن ها می توانم به مدال آوری آقای کاهانی در ترکیه اشاره کنم.

پورایراندوست همچنین اضافه کرد: ما یک میزبانی بزرگ را در رشته مچ اندازی در سال 1402 داشتیم و رقابت های کشوری مردان و زنان در ارومیه برگزار شد. همچنین در تمامی رشته ها و به تمامی نقاط ایران تیم های مختلف را به مسابقات کشوری اعزام کردیم. در هفته تربیت بدنی طبق ارزیابی فدراسیون هیات برتر شناخته شدیم و نایب رییس بانوان هیات آذربایجان غربی هم به عنوان یکی از نواب رییس برتر مورد تقدیر قرار گرفت. حضور رییس فدراسیون در استان در روزهای پایانی سال باعث بالندگی جامعه بدنسازی استان بود که دستاوردهای بزرگی داشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از فعال ترین هیات های استانی هستیم که همه چیز را طبق برنامه ریزی جلو می بریم. حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان را هم پشت سر خود می بینیم و قدردان ایشان هم هستیم. انشالله در سال 1403 قرار است در خردادماه میزبان یک رویداد بزرگ بین المللی هم باشیم.

پورایراندوست در پایان نیز گفت: یکی از اتفاقاتی که در سال 1402 خیلی به دل من چسبید، مزین کردن تیم های اعزامی ایران به نام شهدا از سوی فدراسیون بود. با این اتفاق ثابت کردیم مسائل فرهنگی از قهرمانی هم برای ما مهمتر است، البته که به برکت نام همان شهدا تمامی تیم های ما با موفقیت از مسابقات بازگشتند. امیدوارم اتفاقات خوب در سال جدید هم برای ورزش بدنسازی ادامه دار باشد.