1403/02/13

رییس فدراسیون بدنسازی با استاندار آذربایجان غربی دیدار کرد/ آمادگی برای میزبانی بین المللی و ساخت خانه بدنسازی

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در سفر به ارومیه با استاندار آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که روز شنبه جهت شرکت در مجمع عمومی سالیانه هیات بدنسازی استان آذربایجان غربی به ارومیه سفر کرده بود، با محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کرد.

نصیرزاده در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از دستاوردهای فدراسیون بدنسازی در سال 1402 در رابطه با اعلام آمادگی و اشتیاق هیات بدنسازی و اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی برای اخذ میزبانی های بین المللی توضیحاتی را ارائه کرد. رییس فدراسیون بدنسازی همچنین گفت: آقای معتمدیان یک استاندار ورزش دوست به حساب می آید که همواره حمایت خود را در هر مسئولیتی نسبت به ورزش نشان داده است. استان آذربایجان غربی هم سوابق درخشانی در میزبانی های بزرگ دارد. البته که حمایت همیشه نباید مالی باشد و ما امیدواریم با حضور این تیم مدیریتی در استان آذربایجان غربی اتفاقات خوبی برای جامعه بدنسازی رخ دهد. جامعه ای که توانسته ورزش بدنسازی را به عنوان پرمخاطب ترین ورزش در سطح کشور معرفی کند.

استاندار آذربایجان غربی نیز در ادامه جلسه گفت: ما همه جوره برای حمایت از ورزش و ورزشکاران پای کار هستیم. آقای نصیرزاده هم از مدیران فعال ورزشی هستند که سال هاست ایشان را می شناسم. یکی از سیاست های ما در استان آذربایجان غربی از ابتدا دیپلماسی ورزشی بوده و آمادگی کامل داریم میزبان رویدادهای بین المللی باشیم.

همچنین معتمدیان قول مساعد داد تا با هماهنگی فدراسیون و اداره ورزش و جوانان استان یک خانه بدنسازی به نام هیات بدنسازی استان آذربایجان غربی در آینده ای نزدیک ساخته و احداث شود.

در پایان مقرر شد تفاهم نامه میزبانی مسابقات بین المللی به میزبانی ارومیه در سال 1403 به زودی به امضا برسد.

گفتنى است؛ بيرامى مديركل ورزش و جوانان و كيومرث پورايراندوست رييس هيات بدنسازى استان آذربايجان غربى نيز در اين نشست حضور داشتند.