1403/02/13

مسابقات قوی‌ترین مردان خوزستان برترین‌های خود را شناخت

مسابقات قهرمانی قوی‌ترین مردان باشگاه های خوزستان به میزبانی شهرستان ماهشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان، مسابقات قویترین مردان‌ استان‌ خوزستان به میزبانی شهرستان ماهشهر جمعه ۲۴ آذرماه با حضور هشت شهرستان اهواز، رامهرمز، باغملک، ایذه، خرمشهر، آبادان، اندیمشک و مسجدسلیمان در رده بزرگسالان در سه دسته وزنی منفی 95 کیلوگرم، منفی 105 کیلوگرم و مثبت 105 کیلوگرم برگزار شد.

در بخش تیمی این مسابقات؛ تیم نیروی ایذه مقام اول، تیم دنیای قدرت آبادان عنوان دوم و تیم قصراهنین اهواز مقام سومی را از آن خود کرد.

دسته وزنی ۹۵ کیلوگرم احسان خواره عنوان نخست را کسب کرد، فاضل رویاوی موفق به کسب مقام دومی شد و محمد صدقیان عنوان سومی این دسته وزنی را کسب کرد.

در دسته وزنی منفی  ۱۰۵ کیلوگرم  ایمان بویری جایگاه نخست را کسب کرد، رضا رویاوی به مقام دومی رسید و نفر  احسان قنواتی جایگاه سومی را کسب کرد.

همچنین در دسته مثبت ۱۰۵ کیلوگرم  سینا مظفری به مقام نخست رسید، حسن صالحی  عنوان دومی را کسب کرد و احسان خواره به مقام سومی رسید.

گفتنی است؛ داوری این رقابت ها بر عهده  پژمان داودی و احمد رضاخودسوز بود، همچنین سجاد مسعودی، عزیز معروفی و ایمان بویری بعنوان کمیته فنی و نیز مصطفی قنواتی مسئول برگزاری مسابقات بود.