1403/02/13

تیم های برتر مسابقات پاورلیفتینگ آقایان خوزستان معرفی شدند

رقابت های پاورلیفتیگ آقایان باشگاه های استان خوزستان با تعیین تیم های برتر در تمامی رده‌ها پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان خوزستان، مسابقه پاورلیفتینگ بدون لوازم قهرمانی باشگاه‌های استان خوزستان ۱۶ و۱۷ آذرماه در سالن شهید لرکی شرکت ملی حفاری اهواز برگزار شد با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار در قالب ۲۰ تیم از ۱۰ شهرستان در تمامی رده های سنی برگزار شد.

در رده نوجوانان تیم های هیات مسجد سلیمان با کسب ۵۴ امتیاز رتبه نخست، نیرومند عقیلی با 29 امتیاز رتبه دوم و قصرآهنین اهواز با کسب 29 امتیاز رتبه سوم را از آن خود کرد.

در بخش جوانان تیم باشگاه قصر اهنین اهواز با کسب ۵۲ امتیاز قهرمان شد، هیات مسجدسلیمان با کسب 27 امتیاز و قهرمانان اندیمشک با کسب 24 امتیاز به ترتیب رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در رده بزرگسالان نیز هیات مسجدسلیمان با کسب ۵۱ امتیاز عنوان نخست را از آن خود کرد، نیرو ایذه با کسب 44 امتیاز دوم شد و قهرمانان اندیمشک با کسب 24 امتیاز سوم شد.

همچنین در رده پیشکسوتان باشگاه قصر اهنین با کسب ۴۰ امتیاز قهرمان شد، نیروی ایذه با کسب 26 امتیاز جایگاه دومی را از آن خود کرد و هیات مسجدسلیمان با کسب 24 امتیاز تیمی در جایگاه سومی ایستاد.

گفتنی است؛ در بخش نوجوانان دانیال مطوری با مجموع ۴۹۵ کیلوگرم و ۷۳.۴۹۹ امتیاز، در رده جوانان حسین حاتمی با مجموع ۶۴۷.۵ کیلوگرم و ۷۹.۹۴۳ امتیاز، در رده بزرگسالان وحید ترابیان با مجموع ۷۶۰ کیلوگرم و ۹۰.۷۳۱ امتیاز و در رده پیشکسوتان احمد نصیری با مجموع ۶۲۰ کیلوگرم و ۸۱.۵۳۹ امتیاز به ترتیب اورال رده های سنی مختلف شدند.