1403/02/15

حضور جامعه بدنسازی در راهپیمایی حمايت از مردم غزه/ آغاز فعالیت کمپین جامعه ورزش علیه رژیم غاصب صهیونیستی

مسئولین فدراسیون و جامعه بدنسازی و ورزش های قدرتی در راهپیمایی حمايت از مردم غزه حضور پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، امروز در اجتماع بزرگ جامعه ورزش و جوانان در خیابان انقلاب تهران، رییس و دیگر مسئولین فدراسیون بدنسازی، ورزشکاران، پیشکسوتان و اهالی بدنسازی و ورزش های قدرتی کشور همگام با سایر اهالی ورزش در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی شرکت کردند.

در راهپیمایی امروز وزیر ورزش، رییس کمیته ملی المپیک، مسئولین وزارت ورزش و روسای فدراسیون و اهالی ورزش حاضر شدند و اعتراض خود را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند. 

پس از حضور پرشور و گسترده جامعه ورزش در تجمع سراسری مردم ایران در حمایت از مردم مظلوم غزه، قهرمانان، مدیران، داوران، مربیان، پیشکسوتان، جوانان و آحاد مختلف ورزش کشور ضمن محکوم کردن جنایات اسرائیل غاصب، خواهان ایجاد کمپینی درخصوص جنایات رژیم صهیونیستی شدند و  از همه اهالی ورزش خواستند تا با پیوستن به این کمپین، از وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی جلوگیری کنند.

پیش از این قهرمانان المپیک، پارالمپیک و جهانی و آسیایی ایران در بیانیه‌ای ضمن محکومیت نسل‌کشی و کودک‌کشی در غزه خواستار تعلیق و اخراج رژیم صهیونیستی از مجامع جهانی ورزش بودند.

این بار جامعه ورزش با تشکیل کمپین ضدصهیونیستی و با شعار «کودکان را نکشید» حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام می‌کند.