1403/02/14

اطلاعیه فدراسیون در خصوص نحوه اعزام ورزشکاران به "دوبی ماسل شو"/ یکشنبه، بازبینی در تهران

روز یکشنبه 28 آبان بازبینی ورزشکاران جهت اعزام به رقابت های بین المللی "ماسل شو دوبی" برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، با توجه به اخذ شورای برون مرزی توسط فدراسیون جهت اعزام به رقابت های دوبی ماسل شو که از دو آذرماه در دوبی امارات برگزار می شود، تمامی ورزشکاران که علاقه مند به شرکت در این رویداد هستند، می بایست با در دست داشتن مدارک خود از جمله اصل پاسپورت روز یکشنبه در جلسه بازبینی حاضر شوند. 

اين رقابت ها در رشته هاى مختلف از جمله بيلدينگ، بازى كلاسيک، فیزیک کلاسیک، فیزیک و ماسکولار در رده های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می شود و رشته فیتنس اعزام ندارد.

بازبینی ورزشکاران با حضور کادرفنی روز یکشنبه 28 آبان ماه از ساعت 14 در باشگاه داینامیک فیتنس واقع در تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر برگزار می گردد.

گفتنی است؛ اعزام به مسابقات دوبی ماسل شو صرفا در چارچوب قوانین فدراسیون صورت می گیرد و ورزشکاران می بایست برای شرکت در این رقابت ها حتما در بازبینی روز یکشنبه حاضر شوند.

همچنین فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام می دارد هر گونه اعزام خارج از این چارچوب و پرداخت پول به حساب های شخصی یا به صورت نقدی مورد تایید این فدراسیون نمی باشد و عواقب آن بر عهده خود فرد خواهد بود.