1403/02/14

برگزاری نشست هماهنگی سومین دوره لیگ پاورلیفتینگ/ زمان قرعه کشی و برگزاری مسابقات مشخص شد

در نشست هماهنگی سومین دوره لیگ پاورلیفتینگ با حضور رییس فدراسیون، زمان قرعه کشی و برگزاری مسابقات این دوره از رقابت ها مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بعد از انجام مراحل ثبت قرارداد باشگاههای شرکت کننده در سومین دوره لیگ پاورلیفتینگ با ورزشکاران، امروز در نشست هماهنگی این دوره از مسابقات زمان برگزاری در دفتر رییس فدراسیون تصمیمات نهایی در رابطه با زمان برگزاری این رویداد اتخاذ شد.

عبدالمهدی نصیرزاده در ابتدای این نشست با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه سومین دوره لیگ پاورلیفتینگ گفت: "با توجه به پیشرفتی که در دوره دوم حاصل شد، انتظار داریم در این دوره هم شرایط برگزاری مسابقات و هم سطح تیم های شرکت کننده نسبت به دو دوره قبلی بهتر باشد. بدون شک حضور باشگاههای بزرگ و همچنین حامیان مالی می تواند به پیشرفت و توسعه پاورلیفتینگ کمک جدی کند. لازم است از پتانسیل استان ها در بحث میزبانی استفاده شده و همچنین هماهنگی های لازم با صداوسیما برای پخش مسابقات صورت پذیرد."

در ادامه با حضور دبیر فدراسیون، رییس کمیته انضباطی، رییس و اعضای سازمان لیگ در خصوص زمان و نحوه برگزاری مسابقات بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در نهایت مقرر شد قرعه کشی سومین دوره لیگ پاورلیفتینگ 29 آذرماه در تهران و با حضور 10 تیم برگزار گردد و تیم ها در دو گروه 5 تیمی قرار بگیرند.

همچنین با توجه به در پیش بودن مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا 2023 مالزی، دور رفت مسابقات لیگ قبل از اعزام آسیایی و دور برگشت و فینال بعد از بازگشت ملی پوشان برگزار خواهد شد.