1403/02/14

تقدیر از رییس فدراسیون بدنسازی ایران روی استیج جهانی/ نصیرزاده جزو مدیران برتر فدراسیون جهانی معرفی شد

در حاشیه مسابقات جهانی 2023 اسپانیا از رییس فدراسیون بدنسازی ایران به واسطه زحمات و تلاش ها برای پیشرفت و توسعه این رشته در جهان تقدیر و تشکر شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی ایران که به عنوان رییس کمیسیون دانشگاهی و عضو هیات اجرایی فدراسیون جهانی در هفتاد و هفتمین دوره مسابقات پرورش اندام و فیتنس قهرمانی جهان 2023 اسپانیا حاضر شده بود، از سوی رییس فدراسیون جهانی مورد تقدیر قرار گرفت.

در جریان کنگره جهانی که با حضور نمایندگان 116 کشور جهان در سانتاساسونا برگزار شد، رافائل سانتونخا رییس فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام از عبدالمهدی نصیرزاده برای حضور روی استیج دعوت کرد و به واسطه تلاش های صورت گرفته در جهت توسعه و پیشرفت این رشته در سطح جهان از رییس فدراسیون بدنسازی ایران تقدیر به عمل آورد.

گفتنی است؛ نصیرزاده نیز بعد از حضور روی استیج و دریافت نشان مخصوص فدراسیون جهانی، از سفیر ایران در اسپانیا که در سالن حاضر شده بود، دعوت کرد تا روی استیج حاضر شود. رافائل سانتونخا همچنین نشان ویژه را به رضا زبیب، سفیر ایران در اسپانیا اهدا کرد.