1403/02/15

انتشار لیست تیم اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا/ فدراسيون بدنسازى به شايعه سازان واكنش نشان داد

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با انتشار لیست نفرات اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا به برخی شایعات مطرح شده واکنش نشان داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و‌ پرورش اندام، با توکل به خداوند متعال و با یاد و نام شهدای دفاع مقدس تیم‌ملی‌ پرورش اندام ایران بامداد دوشنبه راهی مسابقات جهانی اسپانیا خواهد شد.

متاسفانه در آستانه اعزام تیم ملی به این رویداد بزرگ که سال گذشته با حضور بیش از ۱۰۰ کشور جهان در کنگره رسمی برگزار شد و امسال نیز با استقبال ۱۱۵ کشور از تمامی قاره های جهان انجام می شود، برخی افراد در‌ پی ایجاد حاشیه و از بین بردن تمرکز و‌ آرامش تیم ملی هستند. 

خبرگزاری ایرنا که در ماههای اخیر اخبار‌ حاشیه ای زیادی را منتشر کرده، در آستانه اعزام تیم‌ملی به بزرگترین آوردگاه جهانی(هفتاد و هفتمین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان) بار دیگر اقدام به انتشار اخبار کذب کرده است. 

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که بارها در خصوص اعتبار فدراسیون جهانی IFBB و تایید این فدراسیون توسط سازمان های جهانی از جمله وادا و گایسف(از هر رشته یک فدراسیون را به رسمیت می شناسد)‌شفاف سازی کرده، این حق را برای خود محفوظ می داند برای جلوگیری از تکرار این اتفاق در مراجع قضایی علیه منتشر کنندگان اخبار کذب طرح دعوی نماید. 

تیم ملی که به نام شهیدان خالقی پور نامگذاری شده و‌ با حضور مادر این شهیدان بدرقه شد، بامداد دوشنبه برای دفاع از عنوان قهرمانی جهان راهی اسپانیا می شود. 

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جهت تنویر افکار عمومی لیست تیم اعزامی به این مسابقات را در ادامه منتشر می‌نماید:

 

ورزشكار///

 

بادى بيلدينگ: سپهر نورانى، محمد سليمانى، فرامرز عزيزى، محمد مفتخر، فرشاد گنجى، ابراهيم ارزشمند، مهدى ارزشمند، محمد نوروزى، مسعود قديريان، مجتبى ارزشمند، بهزاد تنگسیری

فيتنس: صدرا حسين پور، اميد ذاكرى، مجيد سلامت، سيدحسين ميرمحمدعلى، امير طاهرى پور، بنامين مهدى نيا، مهدی ماهانی، سیدمعراج موسوی زاده، سیدمرتضی دریاباری، محمدحسین فردی، شاهین فرهادی

*** در‌ رشته فیتنس علاوه بر منتخبان کمیته فنی، ورزشکارانی که از اعزام به مسابقات آرنولدکلاسیک بازماندند، با موافقت شورای برون مرزی‌ به لیست نفرات اعزامی به اسپانیا اضافه شدند. 

فيزيک: هادی حقیقی، سیدباقر صالحی، ناصر خدامی، فرید علیمردانی، حمید سلطانی، عماد ساعدی، رضا آقبلاغی، سیدمصطفی سیدججینی، محمدمتین سیروسی، حميدرضا مرنگى

بادی کلاسیک: احمدرضا عبدالهی، فرشاد عبادی، فریدون ولی پور، حمید ابوالحسنی

فیزیک کلاسیک: علی عسگری، مسعود صادقی، علی سلیمانی، میثم اسکندری، رضا لهراسبی

 

كادرفنى///

مربیان پرورش اندام: ناصر گرجی، علی نعمتی، علیرضا طاهری، احسان کنگرلو

مربی فیتنس: بهنام شوندی

رییس سازمان تیم های ملی: رضا سلطانی نژاد

سرپرستان: محمد دیوسالار، محسن قرآن نویس

داوران: جعفر ابن مسعود، علیرضا سنجربیگی، علی امینی شاد، امیر زندی

پزشک: امیر نظامی اصل سیسی

مترجم: محمدرضا ایوبی

خبرنگار: علی زندی، محسن رمضانی

عکاس: مسعود مهدی‌پور