1403/02/14

آغاز مسابقات فيتنس چلنج قهرمانی جهان با درخشش نمايندگان ايران/ طلاى بخش مردان و نقره بانوان به ايران رسيد

نمايندگان كشورمان در روز نخست مسابقات فيتنس چلنج قهرمانى جهان به مدال طلا و نقره بخش مردان و مدال نقره بخش بانوان دست پيدا كردند.

به گزارش روابط عمومى فدراسيون بدنسازى و پرورش اندام، مسابقات قهرمانى جهان از امروز در شهر بيشكك كشور قرقيزستان با حضور ورزشكاران كشورمان در دو بخش آقايان و بانوان آغاز شد. در روز نخست رقابت هاى بخش انفرادى رده گلد برگزار شد كه طى آن در بخش مردان كسرى خسروى موفق شد با ٢٩٧ امتياز بالاتر از رقباى خود ايستاده و عنوان قهرمانى جهان را به دست آورد. همچنين عرفان قزلى ديگر نماينده ايران با اختلاف ميليمترى و با كسب ٢٩٦ امتياز به مقام نايب قهرمانى اين مسابقات رسيد، در اين رقابت مارتين فوريس از اسلواکی با كسب ٢٩١ امتياز در جايگاه سوم ايستاد.

همچنين در بخش بانوان پرتو اسعدى از ايران بهترين عملكرد را داشت و توانست در اولين حضور بانوان ايرانى در مسابقات جهانى فيتنس چلنج عنوان نايب قهرمانى و مدال نقره جهان را از آن خود كند، در بخش بانوان "استليانى كريستوفورف" از یونان به مقام قهرمانى رسيد و "النا ماساريكوا" از اسلواکی در جايگاه سوم قرار گرفت.

٣٢ ورزشكار در بخش آقايان و ١١ ورزشكار در بخش بانوان بزرگسالان و ۸ ورزشکار در بخش جوانان در اين رقابت ها شركت كرده بودند كه ورزشكاران كشورمان توانستند عناوين زير را از آن خود كنند:

*بخش مردان - بزرگسالان: 

كسرى خسروى - مقام اول

عرفان قزلى - مقام دوم

انصار مردانه - مقام هشتم

امير پروين - مقام دهم

على طالش حسينى - مقام شانزدهم

 

*بخش بانوان:

پرتو اسعدى - مقام دوم

حنانه غفارى - مقام هفتم

آرميتا ملارفيعى - مقام نهم

گفتنی است؛ مسابقات بخش انفرادی بزرگسالان سیلور‌ و‌ جوانان سیلور‌ و‌ گلد هم امروز برگزار شد که اعلام نتایج و توزیع جوایز آن فردا برگزار خواهد شد.