1403/02/15

بازدید رییس فدراسیون بدنسازی از اردوی تیم ملی فیتنس چلنج/ نصیرزاده: نگاه تمام دنیا به ورزشکاران ایرانی است

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور در اردوی تیم ملی فیتنس چلنج، با ملی پوشان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، تیم های ملی فیتنس چلنج آقایان و بانوان ایران طی روزهای اخیر اردوی نهایی خود را جهت اعزام به مسابقات قهرمانی جهان 2023 قرقیزستان در آکادمی ملی المپیک آغاز کرده و تا فردا تمرینات خود را در این محل پیگیری می کنند.

امروز عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی با حضور در محل اردو بازدیدی از تمرینات ملی پوشان داشت و با ورزشکاران دیدار و گفتگو کرد.

همچنین مربیان و اعضای کادرفنی و سرپرستی تیم های اعزامی گزارشی از آخرین وضعیت تیم های ملی فیتنس چلنج ایران ارائه کردند.

رییس فدراسیون در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی و در جمع ورزشکاران گفت: رشته فیتنس چلنج با وجود نوپا بودن برای فدراسیون جهانی و برای فدراسیون ایران از اهمیت بالایی برخوردار است. در این رشته نظارت کاملا جدی در دوپینگ می شود و امیدواریم در آینده این رشته بتواند وارد بازی های آسیایی و حتی المپیک شود. فیتنس چلنج در تمام دنیا در حال پیشرفت است، اما نباید تصور کنید به راحتی می توانید عنوان قهرمانی سال گذشته خود را تکرار کنید. البته که با غیرتی که از شما سراغ دارم، قطعا بازهم قهرمان جهان خواهید شد. انتظار داریم شما الگوی خوبی برای ورزشکاران کشورمان و حتی در دنیا باشید. به واسطه حضور آقای هاشمی به عنوان رییس کمیته فیتنس چلنج جهان نگاههای زیادی به سمت کشورمان است. 

گفتنی است؛ تیم های ملی فیتنس چلنج آقایان و بانوان ایران بعد از برگزاری مراسم بدرقه، ظهر فردا تهران را به مقصد بیشکک ترک خواهند کرد.