1403/02/18

بیانیه فدراسیون بدنسازی در واکنش به حمله وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به بیمارستانی در غزه

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در بیانیه ای حمله ناجوانمردانه به بیمارستان المعمدانی را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این بیانیه آمده است:

قدس، قبله گاه اول مسلمانان و ملجاء آزادگانی است که سالهاست غریو آزادی وادی ایمن از چنگال اهریمنان دوران را سر داده و به امید تحقق وعده بر حق و مسجل الهی، دلیرانه و مومنانه در برابر دشمنان غاصب صهیونیستی وحامیان آن سینه سپرکرده اند. 

آنچه نیروهای جنایتکار صهیونیستی در بیمارستان معمدانی مرتکب شدند، یکی از فجیع‌ترین جنایات علیه بشریت است.بمباران بیمارستانی که کودکان، زنان و افراد بی‌گناه و غیرنظامی در آنجا حضور دارند، تازه‌ترین مثال بر حملات رژیمی جعلی است.وحشی‌گری اسرائیلی‌ها در غزه که تاریخ تاکنون به خود ندیده است باید متوقف شود و جامعه جهانی باید واکنشی واحد در قبال این نسل‌کشی از خودش نشان دهد.

این روزها اسرائیل به‌طور همزمان به نمادهای ظلم، استیصال و بحران تبدیل شده و درمقابل، جبهه مقاومت قوی‌تر از هر زمان دیگری انتفاضه‌ای مقدس و همه جانبه را علیه دشمن صهیونیستی آغاز کرده است. فرجام این انتفاضه، به مانند سرنوشت محتوم فلسطین که همان آزادی مطلق از اسارت دزدان خاک و سرزمین می‌باشد، روشن است.

فدراسیون بدنسازی و‌ پرورش اندام ضمن محکوم جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس، صبر، نصرت و ظفر الهی را برای فلسطینیان غیور و حامیان قدس شریف آرزو می‌کند.