1403/02/15

مصوبات مهم در اولین جلسه ستاد مسابقات بین المللی سال 2024/ فدراسیون بدنسازی برای سه میزبانی بزرگ آماده می شود

اولین جلسه ستاد مسابقات بین المللی در سال 2024 به میزبانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این نشست که به ریاست عبدالمهدی نصیرزاده و با حضور مسئولین برخی از کمیته های فدراسیون برگزار شد، در خصوص رویدادهای بین المللی فدراسیون در سال 2024 که قرار است به میزبانی ایران برگزار شود، بحث و بررسی صورت گرفت.

مسابقات بین المللی مستریونیورس، مسابقات مچ اندازی قهرمانی مردان و زنان آسیا و مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان سه رویداد بزرگی است که قرار است ایران در سال 2024 میزبانی کند. 

در این نشست در رابطه با زمان و مکان برگزاری این رویدادها بحث و تبادل نظر شد که در نهایت مقرر گردید مسابقات مچ اندازی قهرمانی مردان و زنان آسیا در اردیبهشت ماه سال 1403 به میزبانی تهران برگزار گردد. 

همچنین اعضای حاضر در جلسه بر برگزاری مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان در تهران تاکید کرده و پیشنهادات خود را برای قطعی کردن این میزبانی از سوی فدراسیون جهانی نیز ارائه کردند. 

در خصوص مستریونیورس 2024 که در رشته های مختلف از جمله پرورش اندام، فیتنس، فیتنس چلنج، قویترین مردان، مچ اندازی، تک لیفت و پاورلیفتینگ برگزار خواهد شد، درخواست های میزبانی مورد بررسی قرار گرفت. تاکنون استان های البرز، مازندران، قم، هرمزگان و آذربایجان غربی درخواست خود را ارائه کرده اند که در آینده ای نزدیک و با بازدید از امکانات آن ها در خصوص میزبان تصمیم گیری به عمل می آید. زمان برگزاری این رویداد هم 8 تا 13 اسفندماه سال 1402 خواهد بود. 

گفتنی است؛ ستاد مسابقات بین المللی سال 2024 به صورت هفتگی در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تشکیل جلسه خواهد داد.