1403/02/15

رجبی: حمایت از تیم ملی را وظیفه خودمان می دانیم/ فعالیت های متعدد فدراسیون بی سابقه است

مدیرعامل هلدینگ ستارگان نیک گفت: ما موظف هستيم همانطور كه ورزشكاران از ما حمايت كردند ما هم تا جايى كه امكان دارد از آن ها حمايت كنيم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، حسین رجبی در مراسم رونمایی از حامی رسمی تیم ملی پرورش اندام در مسابقات آسیایی 2023 لبنان اظهار داشت: از رسانه ها تشكر مى كنم كه هميشه و در همه حال در كنار ورزشكاران بوده اند. ژن استار هميشه پیشگام بوده و اميدوارم اين روند ادامه پيدا كند و سال ها در كنار تیم های ملی باشد. اميدوارم بچه هاى تيم ملى از مسابقات آسیایی با دست پر برگردند و براى ما افتخار كسب كنند. ما افتخار مى كنيم كه ايرانى هستيم و برندمان توليد داخل هست و به ٥،٦ كشور دنيا محصولات خودمان را صادر كرديم. ما موظف هستيم همانطور كه ورزشكاران از ما حمايت كردند ما هم تا جايى كه امكان دارد از آن ها حمايت كنيم.

وی افزود: در هر حالتى ژنتيك ايرانى در مسابقات اول است و كشور هاى ديگر خيال شان راحت باشد كه نمى توانند ايران را شكست دهند. ايران قطب پرورش اندام دنيا است. دكتر نصيرزاده مديرى جوان و پر انرژى است. اين رويداد هاى مختلف و برگزارى متعدد رقابت ها در طول سال در سال هاى گذشته بى سابقه بوده است و اين نشان دهنده مطلوب بودن و فعال بودن تيم فدراسیون است.

مدیرعامل هلدینگ ستارگان نیک گفت: ما سعى مى كنيم پس از مسابقات جهانى يك جشن قهرمانى برگزار كنيم، ژن استار قصد دارد يك سمينار در سالن هاى صدا و سيما اجرا كند. سعى داریم اين گردهمايى در آذر ماه برگزار شود كه تمام بچه هاى بدنسازى در كنار هم باشند و از قهرمانان آسيايى و جهانى تقدير به عمل آوريم.