1403/02/15

زندی: استقبال ویژه از مسابقات فیتنس ما را به آینده امیدوارتر کرد/ به دنبال میزبانی های بزرگ بین المللی هستیم

رییس کمیته فیتنس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: استقبال ویژه ای از این دوره از مسابقات صورت گرفت و از نظر تعداد ورزشکار رکورد جدیدی به ثبت رسید.

امیر زندی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با برگزاری سومین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اظهار داشت: سعی کردیم سومین دوره مسابقات را باشکوه تر از قبل برگزار کنیم تا مثل همیشه نشان دهیم که اولویت ما ورزشکاران هستند. مرحله مقدماتی در هتل اسپیناس پالاس و مرحله نهایی در عمارت الوین برگزار شد.

وی افزود: بعد از برگزاری موفق مسابقات کشوری به دنبال این هستیم تا با حمایت های دکتر نصیرزاده رییس فدراسیون و با توجه به کرسی های بین المللی موثری که ایران در فدراسیون جهانی دارد، بتوانیم میزبانی مسابقات آسیایی و جهانی فیتنس را در ایران داشته باشیم. 

رییس کمیته فیتنس در ادامه تصریح کرد: خدا را شکر که همه ورزشکاران و حاضرین از شکل برگزاری رقابت ها راضی بودند. استقبال ویژه ای هم از این دوره صورت گرفت و هم از نظر تعداد ورزشکار رکورد جدیدی به ثبت رسید و هم چهره های هنری و ورزشی ویژه ای در فینال این رویداد حضور داشتند و از نزدیک نظاره گر این رقابت ها بودند. به نظرم این استقبال این نوید را به ما می دهد که فيتنس دیگر فقط مربوط به یک قشر خاص نیست و طرفداران زیادی در سطح کشور دارد. 

زندی همچنین اضافه کرد: ورزشکاران در این دوره از مسابقات مورد توجه رسانه ها و البته برندهای بزرگ پوشاک در کشور قرار گرفتند. این یکی از اهداف ماست که بتوانیم به ورزشکاران در این مسیر کمک کنیم. خدا را شکر که چند قرارداد هم بین ورزشکاران و برندهای مطرح در همان محل مسابقات به امضا رسید. 

وی در پایان گفت: امروز دوشنبه 23 مرداد، جلسه بازبینی را با حضور کمیته فنی برگزار می کنیم تا اسامی ملی پوشان اعزامی به مسابقات آسیایی و جهانی در سال 2023 به زودی اعلام شود.