1403/02/15

دیدار رییس فدراسیون بدنسازی و رییس کمیته مچ اندازی با سرپرست وزارت ورزش و جوانان

رییس فدراسیون بدنسازی و رییس کمیته مچ اندازی با سرپرست وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و عبدالجلال ایری رییس کمیته مچ اندازی روز دوشنبه با کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان در خصوص مسائل روز بدنسازی و ورزش های قدرتی کشور دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این نشست نصیرزاده ضمن تبریک به هاشمی به عنوان یکی از چهره های شاخص ورزش کشور و ارائه گزارشی از عملکرد فدراسیون بدنسازی گفت: امیدوارم با حضور حضرتعالی که سلسله مراتب مدیرتی را طی کرده و امروز در این جایگاه قرار گرفته اید، کشتی پرتلاطم ورزش کشور به ساحل آرامش برسد و قطعا تجربه های گرانبهای شما در این راه به کمک ورزش کشور خواهد آمد. ما اعزام های پرتعدادی در شهریورماه در رشته های مختلف خواهیم داشت و در همین زمینه نیازمند کمک وزارت ورزش هستیم. 

همچنین ایری، رییس کمیته مچ اندازی نیز گزارشی از وضعیت مچ اندازی کشور ارائه کرد و گفت: با توجه به در پیش بودن مسابقات جهانی امیدواریم وزارت ورزش نگاه ویژه ای به این رشته پرمخاطب داشته باشد. 

کیومرث هاشمی نیز در خصوص کمک به فدراسیون بدنسازی قول مساعد داد و گفت: فعالیت های فدراسیون بدنسازی را دنبال می کنم و می دانم که یکی از رشته های پرمخاطب در کشور به حساب می آید. وزارت ورزش هم از نظر مادی و هم معنوی در کنار شما خواهد بود.