1403/02/15

شب به یادماندنی پرورش اندام در سالن حسین رضازاده اردبیل/ بغضی که بعد از 4 سال ترکید

جمعه شب پرورش اندام ایران یک شب خاص را سپری کرد، شبی که هزاران نفر در سالن و از طریق فضای مجازی بیننده مسابقات انتخابی تیم ملی بودند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسای و پرورش اندام، طی روزهای 11 تا 13 مرداد بیستمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور و انتخابی تیم ملی پرورش اندام جهت اعزام به رقابت های آسیایی 2023 لبنان برگزار شد.

این مسابقات که با شرکت 738 ورزشکار همراه شد، یک رکورد تاریخی را از نظر تعداد تماشاگر به نام خود ثبت کرد. در 4 سال اخیر که کرونا مانع حضور پرشور تماشاگران شده بود، هیچ گاه چنین استقبالی از مسابقات پرورش اندام نشده بود و حتی سالن مملو از جمعیت حسین رضازاده اردبیل که نزدیک به 6 هزار تماشاگر را در خود جای داده بود، از نظر برخی یک رکورد تاریخی را به ثبت رساند.

حضور تماشاگران در سالن و پر شدن سکوها تا تاریخ ساعات شب جو فوق العاده ای را در مسابقه سنگین وزن بیلدینگ رقم زد که شاید خیلی از اهالی باسابقه پرورش اندام هم آن را تجربه نکرده بودند. اتفاقی که با قهرمانی مهران رییسی، نماینده شهر میزبان در دسته 100+ کیلوگرم، سالن را تا مرز انفجار پیش برد و صحنه های به یادماندنی را رقم زد.

جدا از حضور پرشور و تاریخی تماشاگران در سالن مسابقات، هزاران بیننده نیز از طریق پخش زنده اینستاگرامی فدراسیون، بیننده این مسابقه جذاب بودند. در دسته سنگین وزن بیش از 10 هزار نفر به صورت همزمان بیننده رقابت ها بودند و در مجموع دو روز مسابقه نزدیک به 500 هزار نفر از این رقابت ها به صورت مجازی بازدید کردند.