1403/02/15

شرایط داوری در مسابقات تک لیفت قهرمانی کشور اعلام شد/ سه نفر در قم اورال خواهند شد

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم ضمن اعلام شرایط داوری در مسابقات تک لیفت قهرمانی کشور، شرایط اورالی این مسابقات را نیز اعلام کرد

به گزارش روابط عمومی هیئت بدنسازی و پرورش استان قم، مجید تلخابی،‌ رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم اعلام کرد: طبق دستورالعمل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و تاکید کمیته محترم قوی ترین مردان، در مسابقات تک لیفت قهرمانی کشور به میزبانی استان قم تنها داوران حاضر در کارگاه داوری این مسابقات امکان داوری در آن را خواهند داشت.

وی افزود: کارگاه داوری در شب کنگره فنی مسابقات برگزار خواهد شد وعلاقه مندان می بایست در سامانه فدراسیون در کارگاه داوری قم ثبت نام نمایند.

تلخابی در ادامه با اشاره به اورالی مسابقات تک لیفت گفت: در سه رشته اورال لیفت بی لوازم، اورال لیفت بالوازم و اورال لیفت الفن بار سه اورال خواهیم داشت که امتیاز آن بر اساس سن و وزنه شده محاسبه خواهد شد و قهرمانان تمام رده ها شانس کسب عنوان اورالی را خواهند داشت.

اولین‌مسابقات تک لیفت قهرمانی کشور ۲۴ لغایت ۲۷ مرداد ماه در رشته های لیفت بدوت لوازم، لیفت با لوازم‌ و لیفت الفن بار و در اوزان منفی ۶۰، منفی۷۰، منفی۸۰ و مثبت ۸۰ کیلوگرم برای بانوان و در اوزان منفی ۸۰، منفی۹۵، منفی۱۱۰، منفی۱۲۵‌و مثبت ۱۲۵ کیلوگرم برای آقایان در استان قم برگزار خواهد شد.