1403/02/15

بازدید رییس فدراسیون از اردوی تیم ملی مچ اندازی بانوان/ نصیرزاده با مربیان ترکیه ای دیدار کرد

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام صبح امروز از اردوی تیم ملی مچ اندازی بانوان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، دومین مرحله اردوی تیم ملی مچ اندازی بانوان جهت شرکت در رقابت های جهانی 2023 قزاقستان، از روز شنبه در تهران آغاز شده است.

عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون صبح امروز با حضور در مجموعه شهید معتمدی تهران از اردوی تیم ملی بازدید کرد و دقایقی برای ملی پوشان به صحبت پرداخت.

در جریان این بازدید نصیرزاده با مربیان ترکیه ای که برای آموزش به ملی پوشان مچ اندازی به ایران سفر کرده اند، به گفتگو پرداخت و در جریان وضعیت ملی پوشان قرار گرفت. رییس فدراسیون ضمن خوشامدگویی به مربیان ترکیه ای گفت: "هدف ما این است در سال 2024 که میزبان مسابقات آسیایی هستیم، بتوانیم جام قهرمانی را در ایران نگه داریم. در این مسیر به کمک شما و انتقال تجربیات شما به ملی پوشان کشورمان نیاز داریم. اطمینان داریم حضور دو قهرمان نامدار جهان در کنار ملی پوشان مچ اندازی ایران تاثیر خود را خواهد گذاشت."

«اسما نور کاکماک» قهرمان ۵ دوره جهان و «حسین تونسل» قهرمان اروپا و‌ جهان‌ که به عنوان مربی در اردو حضور دارند، از شرایط اردوی تیم ملی و سطح فنی ملی پوشان ابراز رضایت کردند. حسین تونسل در بخشی از صحبت های خود گفت: "از دیدن استعدادهای پرتعداد و پیشرفت قابل ملاحظه بانوان ایرانی شگفت زده شدم. بدون شک این اتفاق با حمایت فدراسیون و یک مدیر ورزشی رخ داده است. امیدوارم ما هم بتوانیم در مسیری که منجر به قهرمانی آسیا خواهد شد، کنار شما باشیم."