1403/02/09

نشست رييس فدراسيون بدنسازى با مديركل ورزش هرمزگان و شهردار بندرعباس/ نصيرزاده: هرمزگان مى تواند ميزبان شايسته اى براى مستريونيورس ٢٠٢٤ باشد

رييس فدراسيون بدنسازى و پرورش اندام در نشستى با حضور مديركل ورزش و جوانان استان هرمزگان و شهردار بندرعباس شركت كرد.

به گزارش روابط عمومى فدراسيون بدنسازى و پرورش اندام، عبدالمهدى نصيرزاده در جريان سفر خود به استان هرمزگان در نشستى با حضور مظفر خادمى مديركل ورزش و جوانان استان هرمزگان، مهدى نوبانى شهردار بندرعباس و امير شهدادى سرپرست هيات بدنسازى استان هرمزگان حضور پيدا كرد. 

در اين نشست مديركل ورزش و جوانان استان هرمزگان بحث درخواست ميزبانى از مسابقات بين المللى مستريونيورس در سال ٢٠٢٤ را مطرح كرد و گفت: در نظر داريم با همراهى و همكارى همه نهادها از جمله شهردارى بتوانيم ميزبانى اين مسابقات بزرگ را برعهده بگيريم. با آقاى نصيرزاده همكارى نزديكى داريم و اميدواريم با كمك ايشان اين ميزبانى به هرمزگان اعطا شود. 

همچنين نوبانى شهردار بندرعباس نيز گفت: قطعا برگزارى چنين رويداد بزرگى آن هم در فصل زمستان اتفاق خوبى براى بندرعباس خواهد بود. سعى مى كنيم با هماهنگى شوراى شهر حمايت همه جانبه اى از اين رويداد داشته باشيم. 

نصيرزاده در ادامه توضيحاتى را در خصوص اين رويداد ارائه كرد و گفت: قطعا هرمزگان مى تواند ميزبان شايسته اى براى دومين دوره مسابقات مستريونيورس كه با نام گراميداشت دهه مبارك فجر برگزار خواهد شد، باشد. اين رويداد در رشته هاى مختلف و در دو بخش آقايان و بانوان برگزار مى شود. اينجا هستيم تا شرايط را بررسى كنيم و با تعاملى كه با اداره كل ورزش و جوانان استان و شهردارى بندرعباس داريم، به برگزارى باشكوه اين رويداد خوش بين هستم.