1403/02/07

امسال برای اولین بار تمدید پروانه فعالیت باشگاه ها به صورت رایگان انجام می شود

هیات بدنسازی استان اردبیل اعلام کرد به جهت تشویق باشگاه های پرورش اندام استان اردبیل امسال پروانه تمدید و صدور فنی باشگاه ها در استان اردبیل رایگان است.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل، یونس انعامی رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل در نشست خبری با اصحاب رسانه از رایگان شدن پروانه فعالیت و صدور مجوز فنی باشگاه ها در سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: این تصمیم به جهت رونق فعالیت باشگاه ها و ارائه خدمات بهتر به باشگاه ها در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد فعالیت باشگاه ها به صورت مستمر توسط کمیته بازرسی هیات استان در حال انجام است و بدون شک هر باشگاهی که مجوز پروانه کسب نداشته باشند از فعالیت آنها جلوگیری می شود.

انعامی اظهار داشت: در شرایطی که استان اردبیل برای اولین بار میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام کشور است، حمایت از باشگاه های پرورش اندام می تواند زمینه پرورش استعدادهای جوان رشته بدنسازی را فراهم سازد.

وی ادامه داد: فرصت حضور در بزرگترین رویداد پرورش اندام کشور برای مسابقات انتخابی آسیا آن هم به صورت میزبان و حمایت همه جانبه ورزشکاران قطعا نوید بخش روزهای خوش برای رشته پرطرفداری چون پرورش اندام خواهد بود.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل از تلاش های کمیته های هیات استان تقدیر و تشکر نمود و خاطر نشان کرد تا زمان برگزاری انتخابی تیم ملی تمامی تمرکزمان روی بهتر برگزار شدن این مسابقات است.

وی یادآور شد باشگاه هایی که مجوز فعالیت خود را تمدید نکنند با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل پلمپ می شوند و تمدید رایگان پروانه ها فرصتی است که هیات بدنسازی استان اردبیل بدون در نظر گرفتن شرایط مالی هیات به باشگاه های استان فراهم کرده است.

مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام کشور امسال ۱۱ تا ۱۳ مرداد ماه به میزبانی اردبیل و در سالن رضا زاده برگزار می شود.