1403/02/09

حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در فدراسیون بدنسازی/ خادمی: خواهان برگزاری مستریونیورس در هرمزگان هستیم/ نصیرزاده: پتانسیل هرمزگان در بدنسازی بالاست

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با حضور در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با عبدالمهدی نصیرزاده دیدار کرد. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مظفر خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان و شهدادی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام هرمزگان با حضور در فدراسیون بدنسازی با عبدالمهدی نصیرزاده رییس و رضا فیروزی نایب رییس فدراسیون دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با اشاره به فعالیت های فدراسیون بدنسازی گفت: "اداره کل با توجه به وجود باشگاههای پرتعداد در سطح استان نگاه ویژه ای به هیات بدنسازی دارد. به هر حال این رشته در میان جوانان طرفداران زیادی پیدا کرده و هم در بخش همگانی و هم قهرمانی نیازمند یک برنامه ریزی جدی است. ما آماده هر گونه حمایت و همکاری با فدراسیون بدنسازی هستیم که انصافا فعالیت های چشمگیری در چند سال اخیر داشته است. در همین راستا با توجه به علاقه و خواست هیات بدنسازی استان، قصد داریم امسال میزبان یک رویداد بین المللی باشیم. به همین خاطر درخواست خود را بابت برگزاری مسابقات بین المللی مستریونیورس در سال 2024 رسما ارائه می کنیم."

عبدالمهدی نصیرزاده نیز با ابراز خشنودی حضور مظفر خادمی در فدراسیون بدنسازی عنوان کرد: "هرمزگان از پتانسیل بالایی در رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی برخوردار است. از زمانی که آقای شهدادی در هیات مشغول به فعالیت شده، اقدامات خوبی صورت گرفته و اینکه درخواست میزبانی مسابقات بزرگی همچون مستریونیورس با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان ارائه می شود، برای ما دلگرم کننده است. با این حال این موضوع نیاز به بررسی های بیشتر در هیات رییسه فدراسیون بدنسازی و تایید از سوی فدراسیون جهانی خواهد داشت."