1403/02/07

حضور رییس کمیته آنتی دوپینگ و آموزش IFBB در فدراسیون بدنسازی/ مائوریسیو با دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ دیدار کرد

رییس کمیته آنتی دوپینگ و آموزش فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام با رییس فدراسیون بدنسازی ایران و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، "مائوریسیو کمپوس" رییس کمیته آنتی دوپینگ و آموزش فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام(IFBB) که طی روزهای اخیر در دوره بین المللی فیتنس و پرسونال ترینینگ در جزیره کیش تدریس کرد، امروز با حضور در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی ایران و غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که بعد از بازدید مائوریسیو از بخش های مختلف فدراسیون برگزار شد، نصیرزاده توضیحاتی را در خصوص فعالیت های فدراسیون بدنسازی در بخش آمورش و همچنین مبارزه با دوپینگ ارائه کرد.

از سوی دیگر رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص همکاری با فدراسیون بدنسازی در خصوص مبارزه با دوپینگ و انجام تست های دوپینگ در سال های اخیر توضیح داد.

کمپوس نیز با ابراز رضایت از حضور در ایران گفت: "دوره بسیار خوبی را در جزیره کیش برگزار کردیم و اتفاقا بخشی از آن مربوط به همین مبارزه با دوپینگ بود. ما در IFBB تاکید زیادی روی کنترل دوپینگ داریم و بیش از قبل قوانینی را ایجاد می کنیم که به کاهش آمار دوپینگ در میان ورزشکاران کمک کند. قطعا برای برگزاری رویدادهای بزرگ از جمله مسابقات جهانی در ایران نیاز به همکاری جدی با ستاد مبارزه با دوپینگ در کشور شما داریم."