1403/02/07

کرملو: با رایزنی های فدراسیون، مجوز اعزام مچ اندازی بانوان صادر شد/ افتخار بزرگی برای ورزش کشور به دست آمد

مدیر کل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: رایزنی هایی که توسط فدراسیون بدنسازی با فدراسیون جهانی مچ اندازی رخ داد، باعث شد تا مجوز رسمی و کتبی این فدراسیون برای استفاده از داوران خانم در مسابقات مربوط به بانوان ایرانی صادر شود.

پروین کرملو در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در جریان حضورش در مراسم استقبال از اعضای تیم ملی مچ اندازی در بازگشت از مسابقات آسیایی 2023 عجمان اظهار داشت: به نوبه خودم کسب افتخارات تاریخی در مسابقات آسیایی مچ اندازی را به جامعه ورزش کشور به خصوص فدراسیون بدنسازی و اهالی مچ اندازی تبریک می گویم. خدا را شکر در این رقابت ها مدال های خوشرنگی برای تیم ملی کشورمان به دست آمد.

وی افزود: با اینکه در بخش بانوان از دو سال قبل اعزام تیم ملی صورت گرفته، اما خیلی زود بانوان ایرانی توانستند خودشان را به سطح اول آسیا نزدیک کنند و مدال های خوشرنگی در این مسابقات به نام کشورمان به ثبت رسید. خوشبختانه در مجموع این رویداد 54 مدال برای تیم ملی کشورمان به دست آمد.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: جا دارد از آقای دکتر نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی تشکر کنم که یک تیم کامل را در بخش آقایان و بانوان به مسابقات آسیایی اعزام کردند. امیدوارم این موفقیت ها در دوره های بعدی و البته مسابقات جهانی مچ اندازی ادامه دار باشد.

کرملو در پایان در خصوص رایزنی های صورت گرفته برای حضور بانوان در مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا گفت: رایزنی هایی که توسط فدراسیون بدنسازی با فدراسیون جهانی مچ اندازی رخ داد، باعث شد تا مجوز رسمی و کتبی این فدراسیون برای استفاده از داوران خانم در مسابقات مربوط به بانوان ایرانی صادر شود. خدا را شکر در این دوره این موضوع رعایت شد و جا دارد به خاطر رایزنی ها و پیگیری هایی که فدراسیون داشت، از آقای دکتر نصیرزاده تشکر ویژه ای داشته باشم.