1403/02/08

نفر به نفر با ملی پوشان اعزامی به مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا 2023 امارات(بخش پنجم)/ رضا صادقی، مدعی و عنوان دار آسیا

رضا صادقی، نماینده وزن 85 کیلوگرم به امید ایستادن روی سکوی قهرمانی آسیا به عجمان امارات اعزام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بیست و یکمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از 7 لغایت 14 اردیبهشت ماه به میزبانی شهر عجمان کشور امارات برگزار خواهد شد که تیم های ملی مچ اندازی آقایان و بانوان ایران نیز در این رویداد حضور خواهند داشت.

رضا صادقی که سال گذشته نیز توانسته بود پیراهن تیم ملی را در مسابقات آسیایی بر تن کند و با مدال برنز قاره کهن به ایران بازگشت، حالا با تجربه ای بیشتر و آمادگی بالاتر طلای آسیا را نشانه گرفته است.

این ملی پوش اصفهانی وزن 85 کیلوگرم درباره وضعیت خود قبل از اعزام به مسابقات آسیایی امارات گفت: " برای پیشرفت در رشته مچ اندازی باید عاشق این رشته بود. مسابقات بین المللی مستریونیورس و همچنین انتخابی تیم ملی در سنندج فوق العاده باکیفیت و باکلاس کاری بالایی برگزار شد. قطعا مچ اندازی کشور با حضور جوان هایی که در مسابقات می بینیم، آینده درخشانی خواهد داشت. وضعیت آمادگی خودم خوب است و قول کسب مدال را می دهم. البته امیدوارم در بخش تیمی هم بتوانیم یکی از سکوهای برتر آسیا را فتح کنیم."

 

در ادامه بیشتر با رضا صادقی، نماینده وزن 85 کیلوگرم تیم ملی مچ اندازی آشنا می شویم:

 

نام و نام خانوادگی: رضا صادقی

تاریخ تولد: 1371

زادگاه: اصفهان

شغل: مربی

رده سنی: بزرگسالان

وزن: 85 کیلوگرم

سوابق قهرمانی: مدال برنز آسیایی 2022 ازبکستان، نایب قهرمانی مستریونیورس، قهرمان چندین مسابقات کشوری