1403/02/07

بازدید دبیر فدراسیون بدنسازی از امکانات میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی/ امیری: اردبیل ظرفیت بالایی در میزبانی از مسابقات ملی و بین المللی دارد

دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از امکانات اقامتی و ورزشی استان اردبیل برای میزبانی از مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل، ناصر امیری دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که برای بازدید از امکانات شهر اردبیل جهت میزبانی از مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام، اعزامی به رقابت های آسیایی 2023 راهی این شهر شده بود، بعد از انجام بازدید از امکانات این شهر گفت: فعالیت های منظم و پرشور هیات بدنسازی استان اردبیل باعث شد تا میزبانی مسابقات انتخابی تیم ملی را امسال در اردبیل شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت های کم نظیر استان اردبیل در حوزه گردشگری و همچنین مراکز اقامتی و تفریحی در کنار تیم خوبی که در هیات استان اردبیل فعالیت دارند اردبیل را یک میزبان خوب و ماندگار پیش بینی می کنم.

دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام یادآور شد: سالن رضازاده اردبیل بدون شک یکی از زیباترین سالن ها در کشور برای برگزاری مسابقات ملی است که امیدواریم شاهد یک مسابقات خوب و ماندگار در این مکان باشیم. در سه روزی که میهمان استان اردبیل خواهیم بود بیش از ۵۰۰ ورزشکار و قهرمان ملی را در اردبیل خواهیم دید و این می تواند استان اردبیل را به عنوان یک قطب موفق میزبانی از مسابقات ملی و بین المللی معرفی کند. 

وی درباره هیات استان اردبیل نیز تاکید کرد: این هیات بدون شک یکی از موفق ترین هیات های بدنسازی در سطح کشور است و این ظرفیت جوانی رئیس هیات استان و دوندگی دلسوزانه ایشان آینده خوبی را برای ورزشکاران فراهم خواهد کرد.

انعامی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل نیز از اعلام آمادگی این هیات برای میزبانی از مسابقات انتخابی تیم ملی خبر داد و گفت: تمامی ظرفیت های اقامتی و پذیرایی استان آماده برگزاری این رویداد تاریخی در رشته پرورش اندام در استان اردبیل است.