1403/02/07

انعامی: امیدوارم میزبان خوبی برای جامعه پرورش اندام باشیم/ سال گذشته اتفاقاتی تاریخی در هیات اردبیل رخ داد

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل گفت: با رایزنی های متعدد و با درخواست اداره کل ورزش و جوانان استان، توانستیم میزبانی مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام را اخذ کنیم.

یونس انعامی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص عملکرد هیات بدنسازی استان اردبیل در سال 1401 اظهار داشت: در سال گذشته در هیات استان اردبیل روزهای شلوغی را پشت سر گذاشتیم. در مدت حضور من در این هیات ما میزبان 5 رویداد مهم کشوری در استان اردبیل بودیم که این اتفاق بی سابقه بود. همچنین موفق شدیم مسابقات استانی را نیز به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم و در ادامه حضور پررنگی در مسابقات کشوری داشتیم. در بخش آموزش نیز بعد از 3 سال، یک سمینار و یک دوره مربیگری بدنسازی درجه 3 را در استان برگزار کردیم. 

وی در خصوص اعطای میزبانی مسابقات پرورش اندام انتخابی تیم ملی به استان اردبیل عنوان کرد: شکر خدا بعد از رایزنی های صورت گرفته فدراسیون با درخواست ما و اداره کل ورزش و جوانان استان موافقت شد و میزبان یکی از مهمترین رویدادهای فدراسیون در سال 1402 هستیم. امیدوارم بتوانیم میزبان شایسته ای برای جامعه پرورش اندام باشیم و ساعات خوشی را برای مهمانان رقم بزنیم.

رئیس هیات بدنسازی استان اردبیل در خصوص برنامه این هیات در سال 1402 گفت: برنامه ما این است تا میزبان چند رویداد دیگر فدراسیون در سال جاری در بخش بانوان و آقایان باشیم و از همین حالا مذاکرات خود را برای اعطای این میزبانی ها آغاز کرده ایم. همچنین در سال 1402  در بخش آموزش نیز برنامه های ویژه ای داریم و به دنبال برگزاری دوره ها و سیمنارهای مختلف در بخش مربیگری و داوری هستیم.

انعامی در پایان اظهار داشت: جا دارد از همه دوستان و همکاران در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به ویژه دکتر نصیرزاده تقدیر و تشکر کنم که این فرصت را به ما دادند تا در استان اردبیل میزبان جامعه بزرگ پرورش اندام باشیم.