1403/02/07

کلانتری: در سال جدید هم خواهان میزبانی های بین المللی هستیم/ برگزاری مستریونیورس در تاریخ ورزش مازندران بی سابقه بود

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران گفت: امیدوار هستیم با حمایت های همیشگی فدراسیون و دکتر نصیرزاده شاهد تکرار برگزاری رویدادهای بزرگی همچون مستریونیورس در مازندران باشیم.

نقی کلانتری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص حضور در فدراسیون در اولین روزهای سال اظهار داشت: برای ارائه برنامه های هیات استان در سال ١۴٠٢ در فدراسیون حضور کردیم و نشستی با دکتر نصیرزاده داشتیم. میزبانی از چند رویداد بین المللی در سال جدید را به فدراسیون پیشنهاد کردیم تا در هیات رئیسه مورد بررسی قرار بگیرد.

وی افزود: جا دارد که صمیمانه از حمایت های دکتر نصیرزاده از هیات استان مازندران تشکر نمایم. خدا را شکر که این توفیق نصیب ما شد تا میزبان کوچکی برای قهرمانان بزرگ ایران و جهان در استان مازندران در رقابت های مستریونیورس باشیم. این مسابقات به عنوان یک برگ زرین در تاریخ ورزش مازندران ثبت شد.

سرپرست هیات بدنسازی استان مازندران همچنین عنوان کرد: این موفقیت میسر نمی شد مگر با کوشش دوستان و همکاران بنده در اداره کل ورزش و جوانان استان، هیات استان و ادارات و امکان دولتی که در این راه ما را یاری کردند. ما حداقل پذیرای ١٠٠٠ مهمان در حوزه ها و رشته های مختلف در بخش آقایان و بانوان بودیم. امیدوار هستیم با حمایت های همیشگی فدراسیون و دکتر نصیرزاده شاهد تکرار برگزاری چنین رویدادهایی در استان مازندران باشیم.