1403/02/08

الفتی: بهترین کادو تولدم پراید بود/برای دیدن مهدی حاتمی از مدرسه فرار می کردیم!

سامان الفتی به مناسبت تولدش گفت و گویی را با روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه انجام داد.

به گزارش روابط عمومی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه، به بهانه سالروز تولد سامان الفتی قهرمان فیزیک کلاسیک ایران و آسیا به سراغ او رفتیم تا گپ و گفت کوتاهی با این ورزشکار خوش آتیه داشته باشیم.

سامان الفتی ابتدا صحبت های خود را راجب دوران کودکی خودش آغاز کرد و گفت:در سنین کودکی که به مدرسه می رفتیم همگی علاقه خاصی به رشته بدنسازی داشتیم و در آن زمان مهدی حاتمی الگو و قهرمانان تمام کودکان شهر و محله ما بود که با دیگران دوستانم همیشه زنگ های آخر تصمیم می گرفتیم به باشگاه حافظ برویم تا از دم در تمرینات و بدن مهدی حاتمی را ببینیم که این موضوع گاهی وقت ها باعث فرار ما از مدرسه هم می شد.

الفتی افزود:یکی دیگر از خاطرات شیرین دوران کودکی ام این بود که اگر نمرات خوبی در درس هایم کسب می کردم کیوان و پیمان دو برادر بزرگتر از خودم اجازه می دادند تا پنج شنبه ها به باشگاه بدنسازی بروم.

سامان الفتی درباره بهترین کادوی تولدش هم اظهار داشت:بهترین کادو تولدی که نسبتا در جوانی گرفتم کادوی خواهرم بود که گفت اگر در رقابت های کشوری مدال کسب کنی یک ماشین پراید برایت می خرم که همین اتفاق باعث شد آن مدال شیرین ترین مدال دوران جوانی ام شود.