1403/02/08

مهین رستمی: مادر دو فرزند هستم/ با کمترین امکانات در منزل تمرین می کردم

نائب قهرمان مچ اندازی رقابت های مستر یونیورس گفت:مادر دو فرزند هستم که یکی از آنها در حال تحصیل در رشته پزشکی است.

مهین رستمی نائب قهرمان رشته مچ اندازی بانوان در مسابقات مستر یونیورس در گفت و گو با  روابط عمومی هیئت بدنسازی و پرورش اندان استان کرمانشاه گفت:بنده متولد ۱۳۶۳ دارای دو فرزندپسر هستم که فرزند نخست من دانشجوی سال چهارم رشته پزشکی است و پسر کوچکم هم کلاس هفتم است. از بچگی علاقه زیادی به ورزش داشتم ولی در سنین کودکی به دلیل کمبود امکانات در منزل ورزش میکردم.

وی افزود:در رشته های مختلف ورزشی مدال اور بودم از جمله کراس ترینیگ مقام اول استان ،فیتنس چلنج مقام دوم استانی کسب کردم و همچنین پنج سال است در مسابقات استانی مچ اندازی دست راست و چپ مقام اول را کسب کردم ودر مسابقات کشوری هم موفق به کسب مدال برنز شدم.

رستمی اظهار داشت:باتوجه به اینکه یک مسابقه بین المللی در ایران برگزار می شد حضور برای من به عنوان یک مادر ساده تر بود و خدارو شکر موفق شدم بدون هیچگونه تمرین و آمادگی در مسابقات مستریونیورس مقام دوم را کسب کردم تا دست پر برگردم وافتخاری برای هم استانی های خوبم باشم. همه اینها را مدیون دعای خیر مادرم میدانم. همچنین جا دارد اینجا تشکر ویژه ای کنم از همسرم که با وجود مشغله ی کاری که داشت من را در این مسابقات همراهی کرد.

وی خاطر نشان کرد: خدا را شکر با حضور جناب حاتمی که خودشان از جنس ورزش هستند تحول عظیمی در رشته های مختلف زیر مجموعه هیئت بدنسازی رخ داده است که بابت این موضوع باید از ایشان تشکر کنم.