1403/01/10

برگزاری نشست هماهنگى مسابقات مستريونيورس در فرماندارى رامسر/ نصیرزاده: مى توانيم اين رويداد را براى هميشه در تقويم فدراسيون جهانى ثبت كنيم

نشست هماهنگی مسابقات مستریونیورس در فرمانداری رامسر با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدارسیون بدنسازی و پرورش اندام ،نشست هماهنگی مستریونیورس صبح امروز در فرمانداری شهر رامسر، با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، علی امینی شاد شهردار رامسر، ابراهیم شیرودعشوریان فرماندار رامسر و نقی کلانتری و حمید میرزاهد سرپرست هیات های بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران و گیلان برگزار شد.

در این نشست در خصوص اسکان ورزشکاران، اماکن برگزاری مسابقات، نحوه ورود تیم ها و تغذیه ورزشکاران بحث و تبادل نظر شد.

شهردار رامسر ضمن خیرمقدم به رئیس فدراسیون بدنسازی و هیات همراه گفت : از دکتر نصیرزاده تشکر میکنم که به ما اعتماد کردند تا میزبان مسابقات مستریونیورس در شهر رامسر باشیم. ما هم میزبان مسابقات بزرگی هستیم و هم در کنار این رقابت ها میزبان چند کلاس بین المللی بزرگ خواهیم بود. ما 18 سال است که در رامسر مسابقات بدنسازی و رشته های زیر مجموعه فدراسیون را برگزار می کنیم و علاقه مندی بین مردم رامسر شدیدا بالاست به طوری که مسابقات ما 2 تا 3 هزار نفر تماشاگر دارد.

نصیرزاده نیز اظهار داشت: در 3 سال اخیر مسابقات جهانی در شهر سانتاسوسانا اسپانیا برگزار شده است که به گفته رئیس فدارسیون جهانی این شهر فیتنس جهان است. ما نیز اعتقاد داریم رامسر با توجه به امکانات زیبایی که دارد می تواند از این پس می تواند هر ساله مسابقات مستریونیورس را برگزار کند. البته این برای اولین بار است که ما چنین فستیوالی را به صورت چند رشته ای و بین المللی در ایران برگزار می کنیم. همانطور که آقای استاندار روز گذشته گفت، رامسر می تواند با ایجاد یک کمپ اختصاصی میزبان رویدادهای بین المللی باشد. رایزنی برای حضور ورزشکاران خارجی را از چند هفته قبل آغاز کردیم و قطعا تا نزدیک به 20 روز دیگر رامسر میزبان مهمانان خارجی زیادی خواهد بود. بدون شک همه ما باید در راستای اعتلای نام ایران اسلامی تلاش کنیم.

فرماندار شهر رامسر نیز گفت : در ابتدا از همت بلند فدارسیون بدنسازی بابت ایجاد چنین فضایی و حضور ورزشکاران داخلی و خارجی در رامسر تشکر میکنم. آقای نصیرزاده به شما تبریک می گویم که توانستید چنین اعتمادی را جلب کنید تا در چنین شرایطی ورزشکاران خارجی به کشورمان بیایند. امنیت رامسر حتی در دوران اغتشاشات نیز تضمین شده بود و ما در ماه های اخیر هیچکدام از رویداد ها و جشن های خود را تعطیل نکردیم. ما آمادگی کامل برای میزبانی از ورزشکاران و مسئولین از سراسر جهان را داریم و شبانه پای کار این مسابقات هستیم.