1403/02/08

عبداللهی: اولین دوره مربیگری فیتنس گروهی برگزار می شود/ این رشته جدید با استقبال خوبی مواجه خواهد شد

نایب رییس انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی گفت: فدراسیون بدنسازی به عنوان متولی رشته فیتنس در کشور گام بلندی را برای احیای رشته فیتنس گروهی برداشته است.

فرزانه عبداللهی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص راه اندازی دوره مربیگری فیتنس گروهی اظهار داشت: رشته فیتنس که همواره به عنوان یک ورزش انفرادی شناخته شده، جذابیت هایی را در دل خود جای داده که می تواند به صورت گروههای 10 تا 15 نفره هم انجام شود. فدراسیون بدنسازی به عنوان متولی رشته فیتنس در کشور گامی را برای احیای رشته فیتنس گروهی برداشته و قرار است دوره مربیگری فیتنس گروهی برگزار شود.

وی افزود: انستیتوی فدراسیون به ویژه آقای دکتر هاشمی در تدوین سرفصل های دوره مربیگری فیتنس گروهی نقش کلیدی داشتند. سرفصل های این دوره روز دوشنبه 12 دی ماه توسط اعضای هیات رییسه فدراسیون به تصویب رسید و علاقه مندان به این رشته می توانند با مراجعه به سامانه ملی بدنسازی در دوره مربیگری فیتنس گروهی ثبت نام نمایند.

نایب رییس انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی در تشریح سرفصل های دوره مربیگری فیتنس گروهی عنوان کرد: فیزیولوژی، حرکت شناسی، تغذیه، طراحی تمرینات فیتنس به صورت گروهی همراه با موزیک، مهارت های ارتباطی، طراحی تمرینات هوازی، طراحی تمرینات ریتمیک با موزیک، تمرینات فیتنس گروهی (اسپینینگ، CX، TRX و سایر تجهیزات قابل تمرین به صورت گروهی) از جمله سرفصل های این دوره به حساب می آید.

عبداللهی در پایان گفت: امیدوارم اولین دوره مربیگری فیتنس گروهی با استقبال خوبی مواجه شود و در آینده این دوره انشالله توسط هیات های استانی نیز برگزار می گردد.