1403/02/08

نظرخانی: سطح لیگ پاورلیفتینگ به مراتب بالاتر از سال گذشته است/ نیروی زمینی فقط به قهرمانی فکر می کند

سرمربی تیم پاورلیفتینگ نیروی زمینی ارتش گفت: به طور حتم در مرحله نیمه نهایی به فکر تقویت تیم هستیم تا بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.

مجید نظرخانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری دومین دوره رقابت های لیگ و صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال ورزشکاران ملی پوش در تیم های مختلف حضور داشتند، خدا را شکر سطح لیگ بالاتر رفته و رقابت جذاب تری در جریان است. سال گذشته اکثر مدعیان در یک تیم حضور داشتند اما امسال شرایط متفاوت تر از گذشته است. 

وی در خصوص رقابت جذاب نیروی زمینی با ذوب آهن در گروه الف بیان کرد: ذوب آهن تیم خوبی را در اختیار داشت و ورزشکاران نامی و ملی پوش را به خدمت گرفته است. ما نیز تیم خوبی را در اختیار داریم که همین موضوع باعث شد تا رقابت جذابی بین تیم ما و ذوب آهن رخ دهد؛ هر چند ما در دور رفت و برگشت از تمام توان خود استفاده نکردیم و تنها هدف ما صعود از گروه بود. ان شاالله در مرحله حذفی برنامه ویژه ای خواهیم داشت و به دنبال قهرمانی در این رقابت ها خواهیم بود.

سرمربی تیم نیروی زمینی در مورد محاسن برگزاری مسابقات لیگ پاورلیفتینگ اظهار داشت: برگزاری لیگ محاسن زیادی را دارد که یکی از آنها دیده شدن ورزشکاران است. آن هم در شرایطی که مسابقات به صورت زنده پخش می شود که این خیلی خوب بود و باعث رونق این رشته می شود. همچنین ورزشکاران می توانند از طریق برگزاری مسابقات لیگ در آمد کسب کنند و شرایط مالی خود را بهبود ببخشند که با تداوم لیگ این موضوع بهتر و بهتر خواهد شد.

نظرخانی در خصوص اینکه نیروی زمینی در مرحله نیمه نهایی خود را تقویت خواهد کرد یا نه گفت: به طور حتم در مرحله نیمه نهایی به فکر تقویت تیم هستیم تا بتوانیم نتایج بهتری بگیریم. با چند ورزشکار صحبت کردیم که از قهرمانان هستند و در این مرحله به نیروی زمینی اضافه خواهند شد. قطعا در مرحله حذفی با صد در صد توان حاضر خواهیم شد.

وی در پایان در مورد هدف نیروی زمینی خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما حضور در رقابت های جام باشگاه های جهان است و برای آن برنامه ریزی داشته ایم که بتوانیم در این رقابت ها نتیجه بگیریم. امیدوار هستیم ابتدا بتوانیم سهمیه حضور در این رقابت ها را کسب کنیم و بعد از آن در این رویداد حضور موثری داشته باشیم.