1403/02/07

تقدیر فدراسیون بدنسازی از میزبانی شایسته کمیته قویترین مردان و شهرداری منطقه 18 در دور رفت لیگ پاورلیفتینگ

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پیامی از میزبانی شایسته باشگاه پیک صبا(قویترین مردان) و شهرداری منطقه 18 تهران تقدیر و تشکر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در پی برگزاری باشکوه دور رفت دومین دوره لیگ پاورلیفتینگ که به میزبانی باشگاه پیک سلامتی صبا(قویترین مردان) و در سالن آمفی تئاتر شهرداری منطقه 18 انجام پذیرفت، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از تمامی عوامل اجرایی و دست اندرکاران به ویژه کمیته قویترین مردان و شهرداری منطقه 18 تقدیر و تشکر کرد. 

در متن این پیام آمده است: 

دور رفت لیگ پاورلیفتینگ که با همکاری و تلاش های مجدانه کمیته قویترین مردان، شهرداری منطقه 18 و سایر عوامل اجرایی، داوران، رسانه ملی و... طی روزهای 5 و 6 مردادماه به شکلی باشکوه برگزار شد، موجبات خوشحالی جامعه بزرگ ورزش های قدرتی به ویژه پاورلیفتینگ را فراهم آورد.

بدینوسیله از کمیته قویترین مردان ایران که به شکلی شایسته علاوه بر روانه کردن تیمی قدرتمند به لیگ، در دور رفت میزبانی مسابقات را برعهده داشتند و  با دقت نظر در کم و کیف امور به نحو احسن، در جهت ترقی و ابقای اهداف شایسته آن همت گمارده‌اند، نهایت تشکر و تقدیر به عمل می‌آید.

همچنین از شهردار دلسوز منطقه 18 تهران و همکاران ایشان که متعهدانه و متخصصانه در تمامی امور در کنار مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ در جهت برگزاری شایسته رقابت ها تلاش کردند، تقدیر و تشکر می نماییم.

از خداوند متعال خواهانیم که گام‌های بعدی‌تان را نیز را قرین پویایی بدارد.