1403/02/07

خودنگاه: مرحوم داداشی یک پهلوان بود/ اعزام های قویترین مردان با مجوز شورای برون مرزی انجام می شود

رئیس کمیته قوی ترین مردان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: توجه فدراسیون به ورزش های قدرتی و قویترین مردان قابل تقدیر است.

فرامرز خودنگاه در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره فرا رسیدن دهمین سالروز درگذشت روح الله داداشی اظهار کرد: لازم است قبل از هرچیز دهمین سالروز درگذشت مرحوم روح الله داداشی را به جامعه ورزش کشور تسلیت عرض کنم. داداشی یکی از بهترین و خوش اخلاق ترین ورزشکاران ما و یک پهلوان بود و بهترین خاطره من از ایشان مربوط به اخلاق و منش وی است. در چند سالی که مرحوم داداشی در رقابتهای مردان آهنین شرکت داشت، هرگز اعتراضی از ایشان ندیدم و خیلی خوشحال بودم از این که در مسابقات کنار او هستم.

رئیس کمیته قوی ترین مردان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره برنامه های پیش روی کمیته اذعان داشت: جلساتی با ریاست فدراسیون برگزار کردیم و در این جلسات برای کلاسهای مربیگری و داوری قوی ترین مردان برنامه ریزی کردیم. هدف ما این است که این ورزش را به بالاترین سطح خود برسانیم. به همین خاطر نیاز است که تعداد بیشتری اعزام برون مرزی داشته باشیم و در رقابتهای بیشتری شرکت کنیم. به همین منظور باید جلساتی با بخش بین الملل داشته باشیم.

وی افزود: خوشبختانه شورای برون مرزی برای نخستین بار در سفر اخیر تیم قویترین مردان به امارات مجوز رسمی صادر کرد و این مساله می تواند تاثیر مثبتی در فعالیت های آتی کمیته داشته باشد.

خودنگاه درباره دیدگاه کمیته قوی ترین مردان درباره نفراتی که در مسابقات حرفه ای شرکت می کنند، گفت: تلاش مان این است که با هماهنگی فدراسیون و با توجه به توان کمیته از قهرمانان خود حمایت کنیم. این ورزشکاران، نفرات خوب ما هستند و با حمایت از آن ها می تواند موجب توسعه رقابتهای قوی ترین مردان شود. توجه فدراسیون به ورزش های قدرتی و قویترین مردان قابل تقدیر است.

رئیس کمیته قوی ترین مردان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خاتمه در ارتباط با تعامل این کمیته با رسانه ملی برای پوشش مسابقات بیان کرد: فدراسیون تلاش خود را انجام می دهد تا پوشش رسانه ای رقابتها هرچه بیشتر انجام گیرد. باید منتظر باشیم و ببینیم شرایط صدا و سیما برای پخش رقابتهای قوی ترین مردان ایران چگونه است. در کنار رسانه ملی، فضای مجازی و رسانه ها نیز محل مناسبی است تا هرچه بیشتر به پوشش این رقابتها پرداخته شود.