1403/01/09
برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به صورت وبینار

احمدی: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عملکرد مالی، اداری و فنی خوبی داشته است

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور برخی اعضا و بصورت وبینار به ریاست «سید عبدالحمید احمدی » برگزار شد.

 به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛ مجمع عمومی سالیانه فدراسیون از ساعت ١٠امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

این جلسه به ریاست سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور محمد تقی امیری خراسانی سرپرست فدراسیون، پیمان فخری نماینده کمیته ملی الپیک و علیرضا خسروی و مهدی مستجاب الدعوه مدیر و معاون دفتر امور مشترک فدراسیون ها و حسن کرباسی سرپرست دبیرکلی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد .

مجمع عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ایّام شیوع کرونا در حالی برگزار شد که برخی از اعضا از جمله نماینده داوران، مربیان در این جلسه حضور داشتند و روسای هیات های استانی نیز بصورت آنلاین این مجمع را دنبال کردند .

سید عبدالحمید احمدی در این مجمع با اشاره به گزارش های ارائه شده اظهار داشت: گزارش های حسابرسی و بازرسی بیانگر حساسیت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص شفافیت مالی و نظم اداری است.

رییس مجمع فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت : سازمان های ورزشی به سمت شفافیت مالی رفته اند تا جاییکه هزینه ها و درامدها بصورت برخط ارائه مَی شود که برای همگان قابل روئیت است و این شفافیت به سود فدراسیون ها هم خواهد بود .

معاون وزیر ورزش و جوانان از زحمات پور علیفرد رییس سابق فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است ، قدردانی کرد و اظهار داشت : در دوره ایشان اتفاقات خوبی رقم خورد از جمله اینکه نتایج بسیار خوبی برای ورزش کشور به ارمغان آمد .

این نشست با هدف بررسی عملکرد فدراسیون در سال گذشته و تصویب برنامه‌های سال جاری انجام شد که پس از ارائه عملکرد توسط امیری خراسانی سرپرست فدراسیون به مجمع، مورد تأیید قرار گرفت.

همچنین خزانه‌دار و بازرس فدراسیون هم گزارش خود را ارائه کردند که مورد تایید اعضا واقع شد .

اعضای مجمع فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام پس از ارائه نقطه نظرات خود در خصوص برنامه‌های توسعه‌ای این رشته، راهکارها و پیشنهاداتی را مطرح کردند .