1403/01/09
پیام مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان به پنجمین گردهمایی مسئولین روابط عمومی؛

كار خوب كنيم با خوب كار كردن

دکتر کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در پیامی آغاز به کار پنجمین گردهمایی مسئولین روابط عمومی هیات‌های بدنسازی و پرورش اندام سراسر کشور را تبریک گفت.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام: دکتر کاوه احمدی مدیرکل وزارت ورزش و جوانان در پیامی آغاز به کار پنجمین گردهمایی مسئولین روابط عمومی هیات‌های بدنسازی و پرورش اندام سراسر کشور را تبریک گفت.


 متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

امروز ورزش يكي از اركان اصلي و قابل تامل رسانه هاي گروهي به خصوص در فضای مجازي محسوب مي شود.

ورزش با ماهيت رسانه، ارتباط مفهومي پيدا كرده و اين تفاهم با نگاه مثبت روابط عمومي به تقابل نمی رسد، بلكه موجب تعالي همديگر و هم افزايي بهتر می شود.

روابط عمومي به عنوان خط مقدم يك مجموعه نماد شفافيت و عملگرايي است. بخصوص در وزارت ورزش و جوانان و نهادهای تابعه، این روابط عمومی است که با ایفای نقش اطلاع رساني آني و به موقع رويداهاي ورزشي و آميختگي آن با موضوع جوانان مي تواند به رشد اين شفافيت، مفهوم سرزندگي و سربلندي دهد.

روابط عمومي با بكارگیری بدنه کارشناسی قوی می تواند
پیوند دهنده  رسانه ها با ورزش و رشد و تکامل در نظام اجتماعي شده و گام محكمی در راستای تاثيرگذاري در جامعه هدف بردارد.

روابط عمومی باید نقشی را حک کند تا ماندگار شود که این مهم با بهره گیری از ابزار قدرتمندی چون رسانه میسر می شود. رسانه اثري را خلق مي كند كه تا سالها عامل تعیین کننده و تاثير گذار در زندگی بشر خواهد بود.

روابط عمومي مي تواند با ريل گذاري مناسب مسير حركتي مجموعه خود را به درستي هدايت كند و به عنوان مشاوري امين  و ديده باني تيز بين به آگاهي بخشي جامعه جاني دوباره دهد و مسير حركت را هموار سازد.

همکاران گرانقدر من در عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی، ما مي توانيم با خوب كار كردن، كار خوب كنيم.