1403/02/19

اولین گردهمایی مسئولین انجمن پاورلیفتینگ هیات های استانی در آکادمی ملی المپیک برگزار شد

اولین گردهمایی مسئولین انجمن پاورلیفتینگ هیات های استانی با حضور دبیر فدراسیون و رییس فدراسیون پاورلیفتینگ آسیا در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این گردهمایی که روز جمعه 8 اردیبهشت ماه با حضور ناصر امیری دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، فرشید سلطانی رییس انجمن پاورلیفتینگ ایران و رییس فدراسیون آسیا، مسئولین کمیته های انجمن پاورلیفتینگ و مسئولین انجمن پاورلیفتینگ هیات های استانی سراسر کشور در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، در خصوص مسائل روز این رشته در کشور بحث و تبادل نظر صورت گرفت. 

رییس کمیته آموزش، رییس کمیته فنی، رییس کمیته داوران، دبیر کمیته بانوان و سایر کمیته های زیرمجموعه انجمن پاورلیفتینگ در این نشست گزارشی از عملکرد خود در سال 1401 ارائه کردند.

در ادامه فرشید سلطانی دقایقی به صحبت پرداخت و گفت: نظم و انضباط برای ما حرف اول را می زند. برای اینکه بتوانیم منظم در طول سال عمل کنیم، مهمترین اتفاق عضوگیری در استان هاست. از سوی دیگر موضوعی که در این فدراسیون بسیار جدی گرفته می شود، مبارزه با دوپینگ است که ما سعی کردیم در تمامی مسابقات و اعزام های خود آن را جزو اولویت قرار دهیم. امیدواریم این جلسه فتح بابی برای همکاری بیشتر انجمن پاورلیفتینگ با هیات های استانی شود تا هم از نظر تامین تجهیزات سخت افزاری و هم علم روز پاورلیفتینگ شاهد پیشرفت بیشتری در سال جاری باشیم. 

همچنین ناصر امیری، دبیر فدراسیون نیز در بخشی از صحبت های خود گفت: آقای سلطانی به عنوان یک عضو موثر در هیات رییسه فدراسیون جهانی و رییس فدراسیون آسیا افتخار کشور ماست و باید از پتانسیل ایشان در داخل کشور نیز به خوبی استفاده کنیم. در این مدت 2.5 سالی هم که انجمن پاورلیفتینگ تشکیل شده، افتخارات بزرگی به دست آمده و اتفاقات خوبی از جمله برگزاری لیگ رقم خورده است. برگزاری چنین جلساتی قطعا به نفع پاورلیفتینگ خواهد بود و از آن مهمتر جدی گرفتن بحث آموزش در سطح استان هاست. امیدوارم امروز برنامه های خوبی که برای سال پیش رو دارید را ارائه کنید.

در پایان نیز مسئولین انجمن پاورلیفتینگ هیات های استانی دغدغه های خود را بیان کرده و نقطه نظرات خود را جهت ارتقای سطح پاورلیفتینگ ایران به گوش مسئولان انجمن پاورلیفتینگ رساندند.