1403/02/08

نصیرزاده: برگزاری مستریونیورس اتفاق بزرگی در تاریخ ورزش ایران بود/ برای نهایی کردن میزبانی قهرمانی جهان 2024 از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: یکی از اتفاقات خوشحال کننده در جریان مستریونیورس برگزاری رقابت ها در بخش بانوان و حضور قهرمانان ایرانی برای اولین بار در یک رویداد بین المللی بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده در مراسم تجلیل از قهرمانان مسابقات مستریونیورس 2023 رامسر ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حاج اسماعیل احمدی و آرزوی سلامتی برای وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: اتفاق قشنگی که رخ داد نتیجه یک کار تیمی بود که به همت خیلی از دوستان بود. بسیار خوشحالم که در کنار شما به عنوان کوچکترین عضو مجموعه کار کردم. امیدواریم این اتفاق ادامه داشته باشد و در همین جا متوقف نشویم. تک تک شما عزیزان در برگزاری این رویداد بزرگ نقش داشته اید و من نمیتوانم آن طور که در خور شما دوستان است، برای برگزاری این رویداد بزرگ تشکر کنم.

وی افزود: همین که ما توانستیم برای نخستین بار در پرورش اندام مسابقات حرفه ای را برگزار کنیم جای تقدیر فراوان دارد. به هرحال رسانه های معاند بارها دشمنی خود را با مردم و ملت ایران نشان داده اند و این وظیفه ماست تا ذهنیت جهانیان برا برگزاری چنین رویدادهای بزرگی تغییر دهیم. من قبول دارم نقاط ضعف وجود دارد که باید برطرف شود اما با همه کاستی ها حالا مسیر باز شده و این آغاز ماجراهای زیادی برای ما خواهد بود. ما یکی از گزینه های اصلی میزبانی مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان در سال 2024 هستیم و سعی می کنیم هر طور شده این میزبانی بزرگ را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم. قطعا از هیچ تلاشی برای رقم زدن این اتفاق بزرگ دریغ نخواهیم کرد. 

رئیس فدراسیون بدنسازی عنوان کرد: برگزاری مسابقات بانوان اتفاق قشنگ دیگری بود که در این رویداد رخ داد و این اولین باری بود که بانوان ایرانی در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در یک رویداد بین المللی شرکت می کنند. به طور حتم ورزشکاران بخش بانوان پتانسیل بالایی در رشته های زیر مجموعه فدراسیون دارند و در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

نصیرزاده در پایان گفت: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از جایی حمایت نمی شود و ما از وزرات ورزش که متولی ورزش در ایران است تقاضا داریم نگاه مهربانانه تری به این فدراسیون داشته باشد و ما را مثل فرزند خود بداند. رشته های زیر مجموعه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام پتانسیل بسیار بالایی در کشور ما دارند. ما در رشته های مختلف به قدری قهرمان داریم که من گاهی اوقات نام آنها را فراموش میکنم. امیدوارم با تغییر دیدگاه نسبت به فدراسیون، ما شاهد شکوفا شدن هر چه بهتر ورزشکاران در رشته های زیر مجموعه فدراسیون باشیم .