1403/02/08

عبادی: در یک رقابت نزدیک اوورال بادی کلاسیک شدم/ برگزاری مسابقات بین المللی در ایران فقط به سود ورزشکاران است

اوورال بادی کلاسیک مسابقات بین المللی مستریونیورس گفت: برگزاری دو رویداد بزرگ بین المللی در ماههای اخیر اتفاق بزرگی برای پرورش اندام ایران بود.

فرشاد عبادی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام  در خصوص حضور خود در مسابقات بین المللی مستریونیورس رامسر اظهار داشت: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد. رقابت در رشته فیزیک کلاسیک مخصوصا در بخش اوورالی با توجه به سختی و فشار رژیمی که ورزشکاران دارند بسیار حساس بود و باید بگویم تمامی ورزشکارانی که در این رشته حضور داشتند شایسته و قابل تحسین بودند.

وی افزود: برگزاری این رقابت ها در کشورمان به سود ورزشکاران ایرانی است. آنها می توانند با حضور در داخل کشور و کمترین هزینه در مسابقات بین المللی در بالاترین سطح شرکت و افتخار کسب کنند. خود من مدتی بود مشکل خروج از کشور داشتم و نمی توانستم در مسابقات بین المللی شرکت کنم و مسابقات رامسر بهترین فرصت برای امثال من بود که در رویدادهای جهانی شرکت کنم. امیدوار هستم برگزاری این مسابقات در ایران ادامه داشته باشد.

اوورال بادی کلاسیک مستریونیورس اظهار داشت: حضور دکتر نصیرزاده در فدراسیون پر از خیر برکت بوده است. ایشان در این مدت تلاش زیادی برای پیشرفت بدنسازی و پرورش اندام داشته اند و در همین دو ماه اخیر ایران میزبان 2 رویداد بین المللی و جهانی بزرگ بوده است. با حضور ایشان به نظرم کیفیت مسابقات و همچنین ورزشکاران پیشرفت چشمگیری داشته است که امیدوارم ادامه دار باشد.