1403/02/08

نظری: مستریونیورس برای بانوان مچ اندازی ایران تجربه ای فوق العاده بود/ با شکست حریف قدرتمند هندی قهرمان شدم

قهرمان مچ اندازی بانوان مستریونیورس گفت:به طور حتم بانوان ایرانی در رویدادهای بین المللی مچ اندازی حرف های زیادی برای گفتن دارند.

شراره نظری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص حضور در مسابقات بین المللی مستریونیورس اظهار داشت: مسابقات مچ اندازی در مستریونیورس از سطح کیفی بالایی برخوردار بود و ورزشکاران خوبی از کشورمان و چند کشور خارجی در این رقابت ها حضور داشتند. خدا را شکر در دیدار فینال توانستم حریف هندی را شکست دهم و به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کنم. او قدرتمند بود و در نهایت توانستم با یک پیروزی به موقع قهرمان شوم. 

وی افزود: با توجه به حمایت های فدراسیون و دکتر نصیرزاده مچ اندازی در سالیان اخیر پیشرفت زیادی داشته است و من جزو اولین بانوان ایرانی بودم که در مسابقات جهانی ترکیه حضور داشتم. به نظرم بانوان در این رشته پیشرفت قابل توجهی داشته اند و این موضوع در آینده ادامه خواهد داشت. به طور حتم بانوان ایرانی در رویدادهای بین المللی مچ اندازی حرف های زیادی برای گفتن دارند.

نظری در پایان اظهار داشت : باید در پایان از زحمات رییس فدراسیون تشکر کنم که شرایط را به گونه ای رقم زدند تا  ورزشکاران زن ایرانی بتوانند در مسابقات بین المللی در ایران شرکت کرده و کسب تجربه کنند. این اتفاق بزرگ فرصت خوبی برای ما خانم ها بود تا بتوانیم خود را محک بزنیم و عنوان بین المللی کسب کنیم. الان هم برای مسابقات انتخابی تیم ملی در کردستان آماده می شویم.