1403/02/09

عباس آبادی: در حضور بهترین های جهان قهرمان مستریونیورس شدم/ چنین میزبانی بزرگی در ایران بی سابقه بود

قهرمان قویترین مردان مستریونیورس گفت: امیدوارم مسیر برگزاری مسابقات بین المللی در ایران با تدبیر مسئولین فدراسیون ادامه دار باشد.

میلاد عباس آبادی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری مسابقات مستریونیورس اظهار داشت: مسابقات مستریونیورس از کیفیت بالایی برخوردار بود. حضور به نام ترین ورزشکاران ایران و همچنین چند ورزشکار از کشورهای مختلف که تمامی آنها قهرمان و عنوان دار بودند باعث شده بود این رقابت سطح بالایی داشته باشد. خدا را شکر من بعد از قهرمانی در مسابقات کشوری توانستم در این رویداد بین المللی نیز به عنوان قهرمانی دست پیدا کنم.

وی افزود: مسابقات کشوری در 9 آیتم و در طول دو روز برگزار شد، اما رقابت های مستریونیورس در یک روز و با حضور بهترین ورزشکاران ایران و جهان برگزار شد. به همین خاطر و با توجه به حکم جهانی که در این رقابت ها به نفرات برتر اهدا شد به نظرم مسابقات مستریونیورس از ارزش بیشتری برخوردار بود. امیدوار هستم این مسیر و برگزاری چنین مسابقاتی ادامه دار باشد.

قهرمان دسته 105- کیلوگرم مستریونیورس در پایان عنوان کرد: باید از دکتر نصیرزاده تشکر کنم که شرایط را برای برگزاری این رقابت ها فراهم کرد. برگزاری چنین رقابت هایی در ایران بی سابقه بوده است. قویترین مردان در ایران گنجایش این را دارد تا میزبان مسابقات بزرگی در سطح جهان و حتی برگزاری مسابقات جهانی باشد. ورزشکاران خارجی که در این رقابت ها شرکت کرده بودند، همه قهرمان جهان بودند اما در حضور ورزشکاران ما نتوانستند کاری از پیش ببرند و این پتانسیل بالای قویترین مردان در ایران را نشان می دهد.