1403/01/10
مهدی توکلی، موسس باشگاه ماهان اصفهان:

باشگاه ها می توانند بازوان پرتوان فدراسیون باشند/ باشگاه ها نیاز به ساماندهی بسیار جامعی دارند

موسس باشگاه ماهان اصفهان گفت: طرح تفصیلی و جامعی باید وجود داشته باشد که متولی اصلی امور باشگاه های ورزشی اول باید فدراسیون باشد.

مهدی توکلی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بعد از نشست با نصیرزاده در خصوص انتظارات باشگاه داران از رئیس فدراسیون و بالعکس اظهار داشت: یکی از انتظارات ما باشگاه داران مسئله ساماندهی باشگاه هاست که حداقل 10 تا 15 آیتم دارد، این مسئله باید بررسی و به چالش کشیده شود، خصوصاً در این یک سال اخیر که بسیاری از باشگاه داران بخاطر ویروس کرونا متضرر شده اند.

موسس باشگاه ماهان اصفهان با اشاره به پیشرو بودن رئیس فدراسیون در رسیدگی به این اهداف افزود: طی جلسه ای که با دکتر نصیرزاده داشته ام پیشنهاد شد، طرح تفصیلی و جامعی باید وجود داشته باشد که متولی اصلی امور باشگاه های ورزشی اول باید فدراسیون باشد. خصوصاً از نظر حوزه تخصصی، جایگاه ها، مکان ها و استاندارها که به امید خدا نتایج مطلوبی بدست خواهیم آورد.

وی بیان کرد: باشگاه ها می توانند بازوان پرتوان فدراسیون باشند. بالغ بر 20 هزار باشگاه بدنسازی در سراسر کشور موجود است که نیاز به ساماندهی بسیار جامعی دارد. بخصوص که در این رشته ورزشی بیشتر از فوتبال و سایر رشته های ورزشی مشاغل فراگیر وجود دارد.

توکلی در پاسخ به این سوال که بنظر شما از فدراسیون چه کمکی برای ضررهایی که باشگاه داران طی یک سال اخیر داشته اند برمی آید، عنوان کرد: من به عنوان باشگاه دار اصلی ترین متولی و کسی که می تواند راه کار کاربردی ارائه بدهد، فدراسیون را می شناسم و اینجاست که بحث شورا مطرح می شود. شورایی که از هر استان یک یا 2 نفر از باشگاه داران اثرگذار که به سطح مطلوبی از استانداردها رسیده اند، در مجامع بعدی راه کار ارائه بدهند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم جدید فدراسیون در پایان خاطر نشان کرد: بسیار خوش بین هستم، با مدیریتی که از نصیرزاده در سازمان لیگ کشتی و ورزش های دانشگاهی دیده ایم، قطعاً حضور ایشان موثر خواهد بود و تمام این اهداف محقق خواهد شد.