1403/01/10
حسن کرباسی سرپرست دبیری فدراسیون:

باشگاه های بدنسازی در رعایت پروتکل های بهداشتی پیشتاز و الگو هستند

سی و یکمین جلسه ستاد ملی کرونا در ورزش در محل سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام حسن کرباسی سرپرست دبیری در این نشست گفت: باشگاه های ورزشی بدنسازی و پرورش اندام در کشور برای حدود پانصد هزار نفر اشتغال ایجاد کرده که در کمترین حالت ممکن امرار معاش حدود یک میلیون نفر از راه فعالیت در همین باشگاه ها می گذرد. به همین منظور با پیگیری های صورت گرفته از اول سال جاری باشگاه ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بازگشایی و درحال فعالیت می باشند .

وی ادامه داد: باید اطلاع رسانی لازم به خانواده ها از طریق جراید در سامانه ملی صورت پذیرد تا خانواده ها این اطمینان را حاصل نمایند که باشگاه ها رعایت کامل پروتکل ها را داشته و خطری در این زمینه فرزندان آنها را دنبال نمی کند تا فعالیت باشگاه ها مجدد رونق بگیرید، چراکه در حال حاضر باشگاه ها با حداقل ظرفیت باز و در حال فعالیت می باشند که این امر حتی هزینه های اولیه آنها را نیز پوشش نمی دهد .

کرباسی در پایان خاطرنشان کرد: ورزش همواره در ایجاد یک زندگی سالم نقش اساسی داشته و دارد، از همین رو در راستای افزایش ایمنی بدن و بالا بردن آن، بازگشایی باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام با رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند فضایی سالم را برای ورزشکاران و علاقه مندان فراهم سازد. ضمن اینکه باید عرض کنم باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی واقعا پیشتاز و الگو هستند.