1403/01/09
سرپرست دبیری فدراسیون عنوان کرد:

گزارش مالی، حسابرس و خزانه دار سال 98 فدراسیون تصویب شد

سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: با توجه به تاریخ ابلاغی از سوی وزارت ورزش و جوانان، مجمع سالیانه فدراسیون برگزار شد که  گزارش مالی، حسابرس و خزانه دار مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛ حسن کرباسی با اشاره به وظائف فدراسیون‌ها درخصوص برگزاری مجمع سالیانه اظهار کرد: در مجمع سالیانه فدراسیون ترازهای مالی، برنامه‌ها، هدف‌گذاری‌ها و سیاست کاری سال آینده فدراسیون بررسی و تصویب می‌گردد.

سرپرست دبیری فدراسیون افزود: کلیات برنامه عملیاتی سال 99 در مجمع گذشته با تصویب اعضا به هیات رییسه فدراسیون تنفیذ شده بود اما جزییات آن در این مجمع به اطلاع اعضا رسید و مورد تصویب قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این مجمع پیشنهاد و نظرات روسای هیات‌ها و همچنین نایب رییس فدراسیون درخصوص بانوان از طرف سرپرست فدراسیون به اطلاع اعضا رسید و مورد تصویب قرار گرفت و مقرر گردید این پیشنهادات توسط فدراسیون پیگیری گردد و در مجمع بعدی گزارش اقدامات آن به اطلاع اعضا برسد.

شایان ذکر است مجمع امسال به علت شیوع بیماری کرونا برای اعضایی که در تهران حضور نداشتند صورت ویدیو کنفرانس و با حضور سایر اعضا در محل سالن قاسم فارسی اکادمی ملی المپیک  برگزار گردید.